حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اصلاح شده شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) در وب‌ سایت TENAA رویت شد

شیائومی (Xiaomi) یکی از شرکت‌های نو ظهور چینی در زمینه تولید گوشی‌ و سایر گجت‌های هوشمندی است که در مدت نسبتا زمان کوتاهی توانست با تکیه بر مواردی همچون سخت‌افزار قدرتمند، قیمت بسیار مناسب و کیفت کلی دستگاه، برای سایر تولید کنندگان گوشی‌های اندرویدی به رقیبی قدرتمند تبدیل شود، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ماه‌های گذشته در بررسی گوشی هوشمند شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6)، مشخص شد که این گوشی یک تلفن همراه هوشمند فوق‌العاده به نسبت قیمت آن است و البته بهترین گوشی شیائومی تا کنون نیز هست، اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا از نسخه جدید این گوشی با قیمتی به مراتب کمتر از نسل قبلی خود رونمایی کند.

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده از وب سایت TENNA که اخیر لیست‌‌های جدیدی از گوشی‌های هوشمند نسل بعدی شرکت‌های مختلف در آن دیده می‌شود، به نظر می‌رسد که شرکت نام‌آشنای چینی قصد دارد به زودی از نسخه جدید گوشی هوشمند خود یعنی شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) با ویژگی‌هایی همچون رم 4 گیگاباتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی رونمایی کند.

Xiaomi Mi 6

تنها پیشرفتی که در مشخصات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند دیده می‌شود افزایش رم دستگاه به 4 گیگابایت می‌باشد. دیگر مشخصات دستگاه همچون صفحه نمایش 5.15 اینچی با کیفیت Full HD، چیپست اسنپدارگون 835 (Snapdragon 835) و دوربین‌های دوگانه 13 مگاپیکسلی همانند نسل قبلی دست نخورده باقی مانده است. همچنین این گوشی هوشمند به صورت پیشفرض از اندروید نسخه 7.1 نوقا (Nougat) بهره خواهد برد، یک باطری 3350 میلی آمپری وظیفه تامین انرژی دستگاه را بر عهده خواهد داشت.

نسخه جهانی که برای بازارهای مختلف دیگری در نظر قرار گرفته شده است دارای حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است که با قیمت 350 یورو، معادل 415 دلار برای خرید در دسترس خواهد بود. برخی منابع خبری مختلف معتقدند که ممکن است نسخه 4 گیگابایتی این تلفن هوشمند دارای قیمتی به مراتب پائین‌تر و معادل 350 یورو، معادل 295 دلار در دسترس قرار گیرد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در تاریخ 11 نوامبر به بازار عرضه گردد.

با توجه به قیمت بسیار عالی و مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار مناسبی که نه تنها برای این گوشی، بلکه برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند این شرکت در نظر گرفته شده است، به نظر می‌رسد این عملکرد و سیاست تولید شرکت شیائومی (Xiaomi) مورد استقبال عامه کاربران قرار گیرد، چرا که در سوی دیگر میدان، رقبای اندرویدی دیگر همچون سامسونگ، الجی و سونی معمولا گوشی‌های هوشمند خود را با قیمتی بالاتر به بازار عرضه می‌کنند و قطعا با وجود چنین شرایطی، شانس برای موفقیت شرکت شیائومی بسیار بیشتر و بالاتر از سایر رقباست.

اکنون دنیای تکنولوژی به صحنه رقابت بین بهتر و بهترین‌ها تبدیل شده است و قطعا در این میان وجود قیمت مناسب یکی از مهم‌ترین و شاید اصلی‌ترین فاکتور و معیارهای خرید کاربران به حساب می‌آید، بنابراین شاید بهتر باشد به خاطر همین مساله که تعیین کننده آینده یک شرکت از لحاظ موفقیت یا شکست است، شرکت‌های مختلف دیگر از لحاظ قیمت یک بازنگری در محصولات خود داشته باشند.

 

نظر شما کاربران ترنجی در این باره چیست؟ برای شما کیفیت ملاک و معیار است یا اسم و نشان یک برند؟ شما برای خرید یک تلفن هوشمند تا چه میزان هزینه خواهید کرد؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

شیائومی هم همه گوشیاش پرچمداره!

علی شیخ زاده

می 6 تازه رویت شده??

عارف کمانی

نسخه اصلاح شده رویت شده عزیز

ahmad

شیائومی هم خودشو برند حساب میکنه؟بابا دوچرختو بساز تو چه به ساخت گوشی.وای چقدر بدم میاد از این شرکتهای چینی که هر روزم بیشتر میشن اخه شرکتهای چینی چه خدمتی یا نواوری به فناوری کردن جز کپی کردن

Peiman

به درد کسایی میخوره ک توان مالی بالایی ندارن. منم در حال حاضر یه هواوی دارم ک نیاز هامو برطرف کنه تا چند ماه آینده .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان