حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزان عمر باتری شیائومی می میکس 2 (Mi Mix 2) مشخص شد؛ پایین‌تر از انتظارات

حدود یک ماه پیش شیائومی از گوشی هوشمند جدید بی‌حاشیه خود با عنوان می میکس 2 (Mi Mix 2) رونمایی کرد و در حالی که باتری نسل قبلی این گوشی 4400 میلی آمپری بود، باتری این دستگاه تنها 3400 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. در ادامه همراه ترنجی باشید تا به میزان شارژدهی این تلفن بپردازیم.

این گوشی هوشمند با قابلیت‌های جدیدی مانند طراحی، رابط کاربری، دوربین قوی و عملکرد سریع‌تر معرفی شد و با وجود اینکه رزولوشن صفحه نمایش شیائومی می میکس 2 فول اچ‌دی است و به پردازنده‌ی 10 نانومتری اسنپدراگون 835 مجهز شده است، عمر باتری آن تنها 9 ساعت می‌باشد که کمتر از انتظارات است.

میزان عمر باتری شیائومی می میکس 2 (Mi Mix 2)

همانطور که مشاهده می‌کنید پرچمدار ال‌جی یعنی V30 که همانند می میکس 2 دارای تراشه اسنپدراگون 835 است و صفحه نمایش آن نیز دارای کیفیت QHD می‌باشد و باتری کوچکتری هم دارد، شارژدهی به مراتب بیشتری نسبت به رقیب خود دارد و این دقیقا خلاف آن چیزی است که انتظارش را داشتیم.

البته برخی کاربران از بهم ریختگی در نسخه جدید رابط کاربری شیائومی صحبت کرده‌اند که می‌تواند دلیل این اتفاق باشد. فراموش نکنید که این میزان شارژدهی به معنای این است که می میکس 2 می‌تواند به خوبی یک و نیم روز کاری را طی کند و مشکلی از این بابت برای کاربر به وجود نخواهد آورد. همچنین این دستگاه سرعت شارژ شدن بسیار بالایی دارد و تنها در 88 دقیقه کامل شارژ می‌شود و این قابلیت می‌تواند موجب چشم پوشی از تست شارژدهی آن شود.

مدت زمان شارژ شدن باتری

نظر شما درباره‌ی میزان شارژدهی شیائومی می میکس 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

با اون باتری بد نبود

Big S

این برا سایت فون ارنا هست؟
توی قسمت باتری زیاد دقیق عمل نمیکنن حس میکنم!اخه تا جایی ک دیدم اس۸ کمتر از اس۸ پلاس باتری نگه میداره و گوشیه منم اینقدری ک این زده هیچوقت شارژ نداده?

ahmad

اتفاقا من یه سری بررسی کردم برای مثال گوشی خودمو بنظرم بررسی فون آرنا به واقعیت نزدیکتره

Sajad

با این حجم باتری و این نتیجه مشخصه اصلا بهینه سازی خوبی در زمینه مصرف باتری انجام نشده.

Peiman

مثل اینکه انتظارات از باتری این گوشی زیاد بوده . هم سرعت شارژ خوبی داره هم نگهداری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی