حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل آنر 6 سی پرو (Honor 6C Pro) معرفی‌شد: پردازنده مدیاتک و صفحه نمایش 5.2 اینچی

هوآوی امروز موبایل آنر 6 سی پرو را در سکوت خبری و بی سر وصدا معرفی کرده‌است. این موبایل نسخه ارتقا یافته آنر 6 سی می‌باشد که در ماه آوریل 2017 معرفی‌شد. حال نسخه جدید این موبایل در روسیه معرفی شده‌است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قدرت این موبایل را پردازنده مدیاتک ( MT6750 ) به همراه 3 گیگابایت رم تامین می‌کند. صفحه نمایش این موبایل 5.2 اینچی با رزولوشن HD است. آنر6 سی پرو دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق درگاه کارت حافظه جانبی این مقدار قابل افزایش می‌باشد.

این موبایل دارای دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل می‌باشد. ابعاد این موبایل 147.9 در 73.2 در 7.6 میلی متر ضخامت و وزن این موبایل نیز 145 گرم است. این موبایل دارای یک باتری 3000 میلی آمپری است که با توجه به پردازنده و نوع صفحه نمایش مناسب به نظر می‌رسد. هم چنین آنر 6 سی پرو دارای یک حسگر اثرانگشت در عقب و پورت USB-C می‌باشد.

این موبایل همراه با اندروید 7.0 به همراه رابط کاربری اختصاصی هوآوی یعنی EMUI 5.1 به بازار عرضه خواهد‌شد. در آخر باید بگوییم هنوز اطلاعاتی از قیمت آن در دسترس نیست ولی احتمالا قیمت این موبایل در اروپا حدود 179 یورو ( 212 دلار ) خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا این موبایل را خریداری خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منتظر نظرات گرم شما هستیم.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

قیمتش زیاده و انر ۷ ایکس ارزش خرید خیلی بیشتری داره . کلا قضیه از این قراره ک میری دستشویی بر میگردی میبینی هواوی دوتا گوشی معرفی کرده

Mortazavi

هواوی خودش دیگه خجالت می کشه و یواشکی گوشی معرفی می کنه

Sajad

هواووی هم سیاست گذشته سامسونگ رو در پیش گرفته. در واقع با سیاست اشباع بازار سعی در افزایش سهم داره. این روش در کوتاه مدت خوبه ولی در بلند مدت باید لاکچری بودن رو تو برنامه قرار بده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم