حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای جدید هواوی میت 10 پرو ظاهر این اسمارت فون را به وضوح به نمایش می گذارند

به‌تازگی تصاویر جدیدی از هواوی میت 10 پرو منتشر شده است که اطلاعات جدیدی را درباره‌ی این اسمارت‌فون با ما به اشتراک می‌گذارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این تصاویر بپردازیم.

چندی پیش در مطلبی تصاویر و اطلاعات جدیدی از هواوی میت 10 پرو را منتشر کردیم که این فبلت را در چند رنگ مختلف نشان می‌داد. فبلتی که چند روز دیگر در تاریخ 16 اکتبر معادل 24 مهرماه معرفی خواهد شد. حال امروز نیز برای شما رندرهای جدیدی از این اسمارت‌فون آماده کرده‌ایم. در این رندرها صفحه‌نمایشی 5.99 اینچی با پنل آی‌پی‌اس (ips) به چشم می‌خورد. این تصاویر توسط افشا کننده بزرگ دنیای تکنولوژی یعنی Evan Bass منتشر شده است. همچنین صفحه‌نمایش این اسمارت‌فون نسبت 18:9 را همراه با رزولوشن 1440 در 2880 به همراه خواهد داشت.

تصاویر نام‌برده به این صورت است:

در این تصاویر نبود دکمه فیزیکی هوم و البته قرار گرفتن حسگر اثر انگشت در قسمت پشت گوشی که در سال 2017 به عملی مرسوم تبدیل شده است به وضوح قابل مشاهده است و ما را از این بابت مطمئن می‌کند. دوربین دوگانه‌ی این اسمارت‌فون که قسمت‌هایی از آن با همکاری لایکا (Leica) ساخته شده است را نیز می‌توانید در این تصاویر مشاهده کنید.

این اسمارت‌فون پردازنده کایرین 970 (Kirin 970) را به همراه 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه‌داخلی در قلب خود جای خواهد داد. دوربین‌های اصلی این اسمارت‌فون 12 مگاپیکسل با اپرچر f/1.6 و 20 مگاپیکسلی خواهند بود که لرزشگیر اپتیکال را نیز به همراه خواهند داشت. دوربین جلو 8 مگاپیکسلی این گوشی‌هوشمند نیز به احتمال زیاد نیازهای شما برای ثبت سلفی و انجام تماس ویدیویی را تامین خواهد کرد. باتری آن نیز همان‌طور که احتمالا از آن خبر دارید دارای حجم 4000 میلی‌آمپری خواهد بود.

سری اسمارت‌فون‌های میت 10 شامل چهار اسمارت‌فون با نام‌های هواوی میت 10، میت 10 پرو، میت 10 لایت و میت 10 پورش دیزاین خواهد بود. هواوی امیدوار خواهد بود که با معرفی این پرچمدار جدید و قدرتمند راه خود را در بازار ادامه دهد و توانایی مقابله با شرکت‌هایی مثل اپل و سامسونگ که اسمارت‌فون‌های قدرتمندشان با نام‌های آیفون ایکس و گلکسی نوت 8 را نزدیک به یک ماه پیش معرفی کردند را داشته باشد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا سری میت 10 موفق خواهد بود و آیا توانایی مقابله با رقبای قدر خود را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

قسمت دورنگ پشتش نبود طراحی قشنگی داشت

Peiman

بیشتر از دو رنگ بودن دوربین دوگانه جدا از هم که پشتش رو زشت کرده

علی شیخ زاده

هر روز یه خبر در مورد میت 10 میاد که خبرای قبلی رو نقض میکنه ?

Peiman

تا دیروز که صفحه نمایش سوپر امولد داشت?. طراحی پشتش هم از نظر من پسرفت حساب میشه نسبت به میت ۹ .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.