حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه گشایی شیائومی‌ می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2)

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، ترنجی، شیائومی

درسال گذشته شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix) به عنوان یکی از گوشی‌های هوشمند انقلابی شناخته شد و مسلما یکی از ویژگی‌هایی که باعث شد چنین عنوانی را به خود اختصاص دهد، صفحه نمایش بدون حاشیه در این سری از گوشی‌های هوشمند کمپانی چینی شیائومی بود. این کمپانی در سال جاری نیز تصمیم به عرضه‌ی یک گوشی جدید با نام شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) گرفت که همانند برادر قبلی خود دارای یک صفحه نمایش بدون حاشیه می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

می میکس 2 (Mi Mix 2) یکی دیگر از گوشی‌های این سری می‌باشد که قطعا برای مدتی طولانی در خاطر تمامی کاربران گوشی‌های شیائومی خواهد ماند زیرا نسبت به سری‌ قبلی خود تغییراتی از قبیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های ارتقا یافته، سیستم سخت افزاری قدرتمندتر و صفحه نمایشی کاملا بدون حاشیه را به خود دیده است. یکی از بهترین قسمت‌هایی که باعث محبوبیت بیشتر این گوشی هوشمند خواهد شد، پشتیبانی از تمامی اپراتورها در سراسر دنیا می باشد و حتی در ایالات متحده نیز قابل استفاده خواهد بود.

اکنون این گوشی در اختیار کاربران قرار گرفته است و طبیعی می‌باشد که ویدئویی از جعبه گشایی آن را منتشر نماید و ما نیز امروز ویدئوی منتشر شده از جعبه گشایی می میکس 2 را برایتان آماده کرده‌ایم.

[aparat id=”S9pEP”]

لوازمی که در جعبه‌ی این گوشی می‌توانید مشاهده کنید، شامل:

خود گوشی شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2)

محافظ صفحه نمایش

شارژر

کابل USB-C

دانگل جک 3.5 میلی‌متری هدفون

سوزن بیرون آوردن درگاه سیم‌کارت

دفترچه‌ی راهنما

 

ویدئو جعبه گشایی این گوشی هوشمند را به طور کامل مشاهده نمایید زیرا در این ویدئو یک نگاه اجمالی به رابط کاربری این گوشی و برخی از تصاویر گرفته شده توسط دوربین بی‌نظیر آن نیز شده است و قطعا در آینده‌ای نزدیک به طور دقیق‌تر به بررسی تمامی ویژگی‌های این گوشی با جزئیات کامل خواهیم پرداخت.

 

نظر شما درمورد این گوشی کمپانی شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

زیبای زیبای زیبا

Peiman

اینقدرا هم زیبا نیست

Sajad

طراحی خوبی داره. هرچند میتونست جزئیات طراحی بهتری داشته باشه.

Peiman

یکی از سیاست هایی ک بعضی از شرکت های چینی دارند و من خیلی میپسنمش همراه بودن یک گارد با گوشی

Peiman

نکته منفی هم که فراموش کردم بگم بیرون زدگی دوربین . هرچند خیلی از گوشی ها بیشتر از اینم هم دارند ولی نسبت به نسل قبلش پسرفت محسوب میشه

ahmad

قشنگه ولی تاپ‌نیس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h