حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جایگزین ارزان قیمت Paint در فروشگاه مایکروسافت هم اکنون در دسترس است

بالاخره پس از چندین ماه انتظار در نهایت، برنامه Paint.NET در فروشگاه رسمی مایکروسافت موجود شده است. توسعه دهنده این برنامه در پشت پرده معرفی آن در روز جمعه خبر از قرار گرفتن آن در فروشگاه مایکروسافت داده و هم اکنون شما قادر به دانلود این برنامه برای ویندوز 10 خود خواهید بود. با ترنجی همراه باشید.

برنامه Paint.NET شرکت مایکروسافت تقریبا همانند نسخه قدیمی این برنامه می‌باشد، این بدین معنی است که شما خواهید توانست از امکانات نسخه قدیمی این برنامه که اکنون در نسخه جدید این برنامه نیز حضور دارند بهره‌مند گردید.

این برنامه همچنین از تمامی پلاگین‌های شخص ثالث که توسط دیگران توسعه داده شده‌اند پشتیبانی به عمل خواهد آورد. هر چندنسخه قدیمی این نرم افزار به صورت رایگان در دسترس است، اما اگر می خواهید آن را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید، باید 8.99 دلار (قیمت در حال حاضر برای فروش 5.99 دلار خواهد بود) پرداخت کنید.

دلیل این کار این است که کاربران زیادی برای پشتیبانی از این برنامه حاضر به حمایت از آن نیستند و توسعه دهنده در این باره می‌گوید که خرید برنامه از فروشگاه رسمی مایکروسافت راه آسان‌تری برای پشتیبانی این برنامه توسط کاربران خواهد بود. البته اگر قصد ندارید که نسخه پولی ان را خرید نمایید می‌توانید نسخه رایگان و قدیمی آن را از سایت رسمی توسعه دهنده دریافت نمایید.

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

پینت خیلی برنامه ناقص و محدودیه
بنظرم حتی فتوشاپ تو کاربری های آماتور خیلی بهتره فقط یکم سخت تره از پینت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان