حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 9 با صفحه نمایش خمیده و طراحی Edge To Edge از راه خواهد رسید

تنها چند ماهی از معرفی پرچمدار شرکت HMD Global یعنی نوکیا 8 گذشته است ولی شایعات زیادی درمورد گوشی قدرتمند جدید این شرکت که نوکیا 9 نام دارد در حال انتشار است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی تصویری از نوکیا 9 منتشر شده بود اما امروز رندر دیگری از این گوش منتشر شد که که دارای منبع مورد اعتمادی است. این رندر نوکیا 9 را با طراحی Edge To Edge نشان داده شده یعنی دقیقا مانند طراحی محصولات سری XA شرکت سونی، و همراه با این طراحی لبه‌های گوشی هم خمیدگی مانند محصولات شرکت سامسونگ پیدا کرده است.

به جزء ارائه دهنده این رندر، وب سایت معروف چینی Baidu نیز تصویری از صفحه نمایش نوکیا 9 منتشر کرده است. بر اساس این تصویر ما شاهد یک نمایشگر 5.5 اینچی شبیه به همان چیزی که قبلا نشت کرده خواهیم بود. با توجه به اندازه صفحه نوکیا 9 و وضوح QHD و خمیدگی اطراف صفحه انتظار می‌رود که صفحه نمایش یک پنل OLED باشد. استفاده از شیشه در پشت هم احتمالا بخاطر قرار گیری شارژر بی‌سیم در پشت گوشی است.

علاوه بر صفحه نمایش انتظار می‌رود که نوکیا 9 از دوربین دوگانه Carl Zeiss بهره ببرد و منبع ادعا کرده است که دوربینی فراتر از محصولات قبلی نوکیا خواهد بود. به نظر این گوشی بدون کلیدهای فیزیکی زیر صفحه نمایش است و نوکیا 9 با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی از گواهینامه IP68 نیز بهره می‌برد که این دستگاه را در برابر آب و گرد و خاک مقاوم کرده است، اثر انگشت هم در پشت گوشی قرار خواهد گرفت. برخی شایعات به استفاده از اسکنر عنبیه چشم اشاره کرده‌اند ولی تایید نشده است.

در اخر انتظار می‌رود این گوشی با قیمت 749 یورو در اروپا عرضه شود.

نظر شما در مورد محصول جدید شرکت HMD چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

دقیقا طراحیش آدمو یاد ورزش میندازه

Peiman

عه شرمنده این کامنت مربوط به یه پست دیگه بود.

ahmad

زشت نیس افتضاحه

Mortazavi

سلام احمد جان داداش فعال من
میشه بگی چرا زشته؟
تقریباً شبیه اس8 هست که جزء زیباترین گوشی های دنیاست

ahmad

کجاش شبیه اس ۸ هست تنها شباهتش لبه هاش هست در کل یه جوری هست

Mortazavi

آقا نوکیا داره دوباره پرقدرت کار می کنه ان شا الله بزودی جای اصلی خودشو از سامسونگ پس می گیره فقط ای کاش صفحه خمیده نداشته باشه که ازش متنفرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور