حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت G.SKILL ماژول حافظه‌های DDR4 جدید Trident Z RGB بهینه خود را برای پردازنده‌های سری Ryzen معرفی می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار

به تازگی شرکت G.SKILL از حافظه‌های DDR4 جدیدی موسوم به Trident Z پرده برداشت، که بهینه شده برای استفاده بر روی پردازنده‌های رایزن (Ryzen) و رایزن تردریپر (Ryzen ThreadRipper) هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت G.SKILL برندی آشنا و مطرح در دنیا در زمینه تولید حافظه‌های پر سرعت و با کارایی بالا و لوازم جانبی گیمینگ است؛ این شرکت به تازگی همانطور که در تیتر خوانده‌اید از سری جدید حافظه‌های DDR4 جدید خود موسوم به Trident Z RGB پرده برداشته است، که به لیست محصولات خود اضافه می‌شوند. این ماژول حافظه‌ها از پایه برای دو پلت فرم AMD موسوم به Ryzen و Ryzen ThreadRipper ساخته، طراحی و بهینه شده‌اند، که در حال حاضر گزینه‌های محبوبی در فرکانس 3200 با تایمینگ CL14 یا کیت‌های 16GB×8 با فرکانس 2933Mhz (مگاهرتز) موجود و قابل تهیه هستند. کیت‌های جدید از حافظه‌های Trident Z RGB نیز با فرکانس 2400Mhz (مگاهرتز) در ماژول های 2، 4 و 8 با حجم‌های 8 گیگابایتی و 16 گیگابایتی در دسترس قرار خواهند گرفت، که در نهایت به کیت‌های 16 گیگابایتی،32 گیگابایتی، 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی را تشکیل خواهند داد.

شرکت AMD در حال حاضر دو پلت فرم بر اساس پردازنده‌های رایزن و رایزن تردریپر پر مصرف را دارد، هر کدام از این پلت فرم ها دارای کنترلر حافظه‌ای مخصوص خود هستند که در مورد معماری رایزن کنترلر حافظه بر اساس پیکربندی دوال (Dual Chnnel ) و در پردازنده‌های تردریپر کنترلر حافظه بر اساس پیکربندی کواد (Quad Channel) است؛ حافظه‌های جدید شرکت G.SKILL برای هر دو مصرف قابل استفاده هستند و می‌توانند انتخابی مناسب نیز باشد. شرکت G.SKILL حافظه‌های Trident Z RGB را در ماه اکتبر سال میلادی جاری عرضه خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist