حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت G.SKILL سری جدید حافظه‌های Trident Z RGB خود را با زمان تاخیر بسیار عالی معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار، مطالب ترنجی

شرکت G.SKILL به عنوان یکی از سازندگان برتر حافظه‌های اصلی کامپیوتر، به تازگی به معرفی سری جدید حافظه‌های DDR4 پرسرعت خود پرداخته است. در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

شرکت G.SKILL به تازگی سری جدیدی از حافظه‌های چهار کاناله و دو کاناله خود را در مدل Trident Z RGB معرفی کرده است. این حافظه‌ها در بخش فرکانس خود از میزان 4000 شروع شده و بهترین مدل این سری دارای فرکانس 4266 مگاهرتز است. اگر به عدد میزان فرکانس این حافظه‌ها دقت کنید، بی شک متوجه سرعت بالای این حافظه‌ها خواهید شد؛ اما در اصل G.SKILL نه تنها سرعت این حافظه‌ها را افزایش داده بلکه به میزان تاخیر این حافظه‌ها نیز توجه خاصی داشته است. بهترین مدل این سری دارای فرکانس 4266 مگاهرتز است که در بخش زمان تاخیر، میزان زمان تاخیر CL این حافظه 17 است. از سوی دیگر تمامی مدل‌‌ها، همگی به صورت مشترک از زمان تاخیر CL 17 برخوردار هستند و تفاوت آنها در تایمینگ‌های بعدی است.

 

 

به صورت کلی این حافظه‌ها در سه مدل معرفی شده‌اند. مدل اول دارای مشخصات فرکانس 4000 مگاهرتز، تایمینگ CL17-17-17-37، کیت دو کاناله (دو عدد ماژول 8 گیگابایتی) و چهار کاناله ( 4 عدد ماژول 8 گیگابایتی) و ولتاژ کاری 1.35 ولت است. مدل دوم نیز دارای فرکانس 4133 مگاهرتز، تایمینگ CL17-17-17-37، کیت دو کاناله (دو عدد ماژول 8 گیگابایتی) و چهار کاناله ( 4 عدد ماژول 8 گیگابایتی) و ولتاژ کاری 1.4 ولت است. آخرین و بهترین مدل نیز دارای فرکانس 4266 مگاهرتز، تایمینگ CL17-18-18-38، کیت چهار کاناله متشکل از 4 ماژول 8 گیگابایتی و ولتاژ کاری 1.45 ولت است. در انتها جا دارد تا به پشتیبانی از پروفایل XMP برای این سه مدل اشاره داشت.

 

 

همچنین در ادامه مطلب جا دارد تا به نمونه تست شده بهترین سری این حافظه‌ها اشاره کرد. در تصویر بالا یک نمونه کیت 4 کاناله با فرکانس 4266 مگاهرتز با حجم 32 گیگابایت مشاهده می‌شود. همانطور که مشخص است، این حافظه‌ها در حال استفاده بر روی یک مادربرد سری Z370 در مدل ASUS ROG MAXIMUS HERO نصب شده‌اند و در حال بکارگیری IMC (کنترلر حافظه) پردازنده Core i7 8700K هستند. نمونه تست شده با استفاده از پروفایل XMP توان اجرایی فرکانس 4266 را بر روی این مادربرد و پردازنده ذکر شده را داشته و طبق نگارش سوم نرم‌افزار MemTest Pro، این حافظه‌ها با تایمینگ CL17-18-18-38 کاملا پایدار هستند.

شرکت G.SKILL در هر سه مدل از این حافظه‌ها از تراشه‌های سامسونگ B-Die استفاده کرده است، که چنین سرعت و بهینه بودن را می‌توان از حضور این استک حافظه‌های سامسونگ متوجه شد. طبق منبع خبر، این حافظه‌ها از شروع ماه ژانویه سال 2018 عرضه خواهند شد. نظر شما درباره این مطلب چیست؟ نظرات خود را با ما در وب‌سایت ترنجی به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

ظاهرا برای pc هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist