حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقاومت آیفون 8 در برابر خم شدن ، آتش گرفتن و خط و خش

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، اخبار، ترنجی، مطالب ترنجی

آیفون ۸، جدید ترین آیفون معرفی شده از سوی اپل است که طبق رسم هرساله اپل در ماه سپتامبر معرفی شد. فردی به نام JerryRigEverything به تست کردن آیفون در شرایط سوختگی، شکستن و خم شدن پرداخته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آیفون ۸ توانسته از تمامی تستها جان سالم به‌در ببرد و این جای تعجب نیست چون پارسال هم آیفون ۷ توانسته بود شرایط مشابهی را تجربه کند. اما، در این ویدیو مواردی وجود دارد که به آنها میپردازیم:

شیشه عقب و جلوی دستگاه، بسیار مقاوم دربرابر ضربه هست دقیقا مانند شیشه جلوی آیفون 7. اپل هم در ادامه تایید کرده‌است که این شیشه، مقاوم‌ترین شیشه در برابر ضربات است، البته در مقایسه با تمام شیشه‌هایی که در اسمارت‌فون‌های دیگر استفاده‌شده، و این موضوع، به همان مقاومت بالای این نوع شیشه دربرابر ضربات برمی‌گردد.

در لنز دوربین پشتی آیفون جدید، از یاقوت کبود استفاده شده، اما تماما هم یاقوت کبود نیست و از این شیشه نیز، برای مقاومت بالاتر در کنار آن بهره برده شده، مانند هر آیفون دیگری که تماما از یاقوت کبود استفاده نکرده بود. اپل در این تلفن، مقاومت اجزای داخلی را افزایش داده و نسبت به آیفون‌های قبلی بسیار بهبود یافته، در نتیجه با خم شدن تلفن، کمتر آسیبی وارد می‌شود و این موضوع، نسبت به آیفون‌های قبلی بیشتر به چشم می‌آید.

تلفن به طور کامل خم نمی‌شود، اما از آن‌جایی که اولین‌بار این طراحی با آیفون 6 معرفی شد، به یاد آوردیم که آیفون 6، چطور مانند تکه‌ای شکلات در یک روز گرم تابستانی، آب می‌شد و شاسی آن به نابودی می‌رفت… هرجایی که شما آن را لمس کنید، در نهایت به جنسی از شیشه، یا جنسی از فلز که دکمه‌های کناری را پوشش داده می‌رسد و چیزی عادی‌ است.

[aparat id=”z2W8V”]

همانطور که ویدیو را دیدید، باید اشاره کنیم که شیشه استفاده شده در پشت آیفون، نسبت به سطح صاف آیفون‌های قبلی حساس‌تر و به عبارتی لیزتر نیست و کمتر باعث لیزخوردن یا افتادن آن از دستان شما می‌شود.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

عالی مقاومت کرد

علی شیخ زاده

تست خم شدن خیلی عالی بود تکون نخورد لامصب

Peiman

هر چقدر ک از 8پلاس خوشم میاد از 8 متنفرم .خیلی زشته و حاشیه های بیشتری نسبت به 8 پلاس داره!!

Peiman

شیشه گوشی مقاومت کمتری نسبت به خط خش داره نسبت به گوریلا 5. اگر دقت کنید میبینید ک تقریبا مثل همه گوشیا با سختی 6 و 7 خش گرفت اما این خش عمیق بود به قدری ک میشد صداشو شنید

Mortazavi

تو حرارت و خم شدن واقعاً عالی مقاومت کرد
آیفون 8 یه گوشی کامل و فوق‌العاده س

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم