حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مقایسه سرعت iOS 10 با iOS 11

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، اسمارت‌فون، تماشا کنید

کمتر کسی است که دیگر سیستم عامل محبوب و مشهور اپل با نام iOS را نشناسد. اپل هر سال اقدام به رونمایی از یک نسخه جدید از این سیستم عامل می‌کند و آخرین نسخه از این سیستم عامل iOS 11 نام دارد که چند روز پیش در دسترس عموم مردم قرار گرفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همیشه جدیدترین بهترین نیست. از این جهت برای شما ویدیو‌ای درباره مقایسه سرعت نسخه 10 و 11 این سیستم عامل را آماده کرده‌ایم. در نسخه 11 سیستم عامل آی‌او‌اس، اپل تغییری کلی در ظاهر رابط کاربری ایجاد کرد و به طور کلی تمام میراث و یادگار‌های استیو جابز را در این نسخه به کلی از بین برد. گرچه این مورد را نمی‌توان یک مورد بد برای اپل دانست به دلیل اینکه همیشه پیشرفت باعث از دست رفتن برخی از موراد نیز می‌شود.

اما تفاوت سرعتی نسخه یازدهم سیستم عامل آی‌او‌اس با نسخه 10 چه قدر می‌باشد؟ آیا بهتر است یا بدتر؟ این ویدیو مخصوص شما می‌باشد.

[aparat id=”2PSdI”]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

جدای از بحث بهینه سازی، با افزایش امکانات نسخه های جدیدتر جلوگیری از کاهش سرعت مشکل تر میشه. وقتی پیچیدگی سیستم عامل در طول زمان بالا بره یه جایی خودش رو نشون میده. البته این نسخه فعلا تازه معرفی شده و احتمالا بهبودهایی هم درش اعمال میشه…

Mortazavi

واقعاً نظر کارشناسی و کاملی دادید
همین اتفاق تو نوقا و کلا اندروید هم افتاده و رسیدن به روونی کیت کت یه آرزو شده

ahmad

قطعا بخاطر اینکه تازه منتشر شده مشکلاتی داره حتی از نوت و 7 پلاس واسه اینه یکم عقب مونده قطعا با بروز رسانی های آینده برطرف خواهد شد

Peiman

امیدوارم همینطور باشه

Peiman

دوستان یه سوال کسی میدونه در امد یوتیوبر ها چجوریه؟ یعنی برای هر بازدید حدودا چقدار میگیرن؟؟ فکر کنم یه رنجی داره ک اگر بازدید از اون بیشتر بشه در امد دارند درسته؟؟؟؟؟؟

ahmad

بالای یک میلیون بازدید از تبلیغات درصد میگیره فکر کنم

Peiman

اخه خیلیاشون اصلا به یک میلیون نمیرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji