حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محافظ صفحه نمایش بهترین روش برای محافظت از نمایشگر آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار

کمپانی اپل قیمت تعویض صفحه نمایش شکسته‌ی گوشی‌های آیفون را افزایش داد، و قیمت تعویض صفحه نمایش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را به ترتیب 149 دلار و 169 دلار اعلام کرد. این قیمت، 20 دلار بیشتر از قیمت تعویض صفحه نمایش سری‌های قبلی آیفون می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنابراین اگر می‌دانید که نمی‌توانید از گوشی خود در برابر آسیب‌های نامشخص محافظت کنید، بهتر است از یک محافظ صفحه نمایش استفاده نمایید.

به گفته‌ی کمپانی اپل برای صفحه نمایش گوشی‌های جدید خود از شیشه‌های دولایه، هم برای پنل جلویی و هم برای پنل پشتی استفاده کرده است اما تا زمانی که تحت آزمایش ضربه (Drop Test) قرار نگیرند، این گفته‌ی کمپانی اپل اثبات نمی‌شود. اما با این حال به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از یک محافظ صفحه نمایش، هم برای محافظت از صفحه نمایش در برابر شکستن و هم برای افزایش وضوح تصویر گوشی خود استفاده نماید.

به همین دلیل می توانید محافظ صفحه نمایشی را برای آیفون 8 و 8 پلاس خود انتخاب نمایید تا از همان روز اول از گوشی خود محافظت نمایید. همانطور که شاهد هستید، چنین سرمایه گذاری‌ای می‌تواند به اندازه‌ی 149 دلار در آینده برای شما صرفه‌جویی به عمل آورد.

 

تاکنون چقدر به استفاده از محافظ صفحه نمایش در گوشی آیفون خود اهمیت داده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

این محافظ صفحه خیلی ضروریه. یعنی شده اول گلس بخرید بعد گوشی .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h