حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیگ ترنجی 2017: آیفون 8 پلاس یا گلکسی نوت 8

نوشته

6 سال قبل | 18 دیدگاه | ToranjiSL2017

حالا که بالاخره شماره نسل مدل آیفون ها و گلکسی ها یکی شده بود، اپل به ناگاه با کنار گذاشتن عدد 9 به 10 پرید و هنوز مشخص نیست که اسم نسل های بعدی چه باشد! اما اسم برای رقابت کافی نیست، آیفون 8 پلاس و گلکسی نوت 8 دو فبلت از دو شرکت بزرگ و شناخته شده در صنعت موبایل هستند. طرفداران اپل و سامسونگ همیشه در تلاش برای اثبات برتری یکدیگر به هم بوده اند و حالا دست روزگار این دو دستگاه را رو به روی هم گذاشته است تا ببینیم محبوبیت کدام یک از این دو دستگاه بیشتر است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا محبوب ترین دستگاه را بین آیفون 8 پلاس و گلکسی نوت 8 مشخص کنیم.

آیفون 8 پلاس هنوز تنها فبلت شرکت در سال 2017 است که می تواند بزرگترین نمایشگر بین همه آیفون ها را به شما بدهد. اشتباه نکنید، درست است که نمایشگر آیفون 10 بزرگتر است اما نسبت تصویر متفاوت آن سبب می شود فضای کمتری به شما بدهد. همچنین اپل نیز قابلیت های نرم افزاری فبلتی آیفون پلاس را روی آيفون 10 ارایه نکرده، پس اگر فبلت اپل می خواهید، باید آیفون 8 پلاس بخرید. دوربین دوگانه بسیار خوب با حالت پرتره جدید، پردازنده فوق العاده قوی A11 Bionic و سیستم عامل بی نظیر iOS از برتری های این دستگاه است.

گلکسی نوت 8 اما به خوبی توانست خانواده گلکسی نوت را احیا کند و این یعنی دستگاهی شایسته است. نمایشگر بسیار بزرگ 6.3 اینچی با دولبه خمیده، رزلوشن QHD و نوع پنل AMOLED قطعا تجربه بصری شگفت انگیزی به شما خواهد داد. قلم این دستگاه توانایی های منحصر به فردی به شما می دهد و اندروید بودنش یعنی دست شما در خیلی از کارها بازتر است.

اما شما کدام را انتخاب می کنید؟

رای گیری موثر در نتیجه لیگ

[poll id=”167″]

رای گیری غیر موثر در نتیجه لیگ

طراحی

[poll id=”168″]

نمایشگر

[poll id=”169″]

سیستم عامل و رابط کاربری

[poll id=”170″]

دوربین

[poll id=”172″]

سخت افزار

[poll id=”171″]

ارزش در برابر قیمت

[poll id=”173″]

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

سلام
همه رو به نوت٨ راى دادم
آيفون٨پلاس تفاوت چندانى با نسل قبلى خودش نكرده

mega08

خدایی سخت افزارو دیگه باید ب آیفون رای داد دیگه

Pouya

قطعا نوت 8 ایکس یو 11 رو نبرد 8پلاس ک محاله نوت 8 رو ببره در کل من ب نوت 8 رای دادم

mostafa67

تمام موارد نوت ۸

amir ho

سلام.به نظر من گلکسی نوت8 طراحی زیباتری دارد.از لحاظ صفحه نمایش هم برتری باگلکسی نوت 8 است.از نظر پردازنده هر دو گوشی دارای پردازنده های بسیار قدرتمندوالبته متفاوت از هم دارند.سیستم عامل ورابط کاربری هر دو گوشی نیز با هم تفاوت دارند.از نظر آپدیت سیستم عامل آیفون 8پلاس برتر است.از نظر قیمت هم هر دو گوشی باقیمت بسیار بالا ونزدیک به هم موجوداست که خرید هرکدام ازاین دو گوشی به سلیقه فرد بستگی دارد.ممنون

Sajjad

در تعجم بعد از سالها که اندازه صفحه نمایش سری S سامسونگ نزدیک به سری نوت شده طرفداران سامسونگ علی رغم حفظ و ارتقا خصوصیات ذاتی سری نوت، کلی انتقاد کردن که چرا در این مورد (سایز سفحه نمایش) یکسان شدن ولی طرفداران اپل هیچ اعتراضی ندارن که چرا سری پلاس آیفون با مدل کوچکتر تقریبا فقط در اندازه فرق دارن (اون دوربین دوگانه هم مدل 4.7 میتونه داشته باشه ولی به زور خواسته یه فرقی ایجاد کنه که این هم به نوبه خودش قابل اعتراضه)
سری پلاس ایفون اصلا فبلت نیست که بخواد با سری نوت سامسونگ مقایسه شه. فقط نسخه بزرگتر پرچمدار اپله

Peiman

این مقایسه خیلی برام سخت بود . دوتا از دستگاههایی که واقعا دوستشون دارم . واقعا جفتشون عالین و انتخاب یکیشون برام سخته . اما در نهایت به خاطر طراحی بروز و … رای نهایی رو به نوت دادم

علی شیخ زاده

نوت 8

Yahya61

فقط نوت ۸

Hrkhk

در همه موارد به جز سخت افزار note 8 بهتره… در کل note 8

Sajad

بدون شک برتری با نوت ۸ هست. تنها رقیبش میتونه آیفون X باشه.

hulk

پردازنده آیفون فقط رو کاغذ قدرتمنده ! در عمل هیچی نیس !
هم سرعت شارژ نوت بالاتره هم شارژدهیش بیشتر
در عمل هم سرعت نوت 8 بالاتره ! آپشن ها و امکاناتشم که بیشتر !
دوربینشم که تو سایت gsmarena هیچ رقیبی نداره حتی پیکسل 2 و میت 10 ! دوستان خودشون برن ببین و قضاوت کنن
آیفون 8 در ظاهر و کارایی هیچ فرقی با آیفون 7 نداره ! اصلا ارزش خرید نداره

amir shar

نوت۸ مثل آب خوردن شکستش میده همه رای هام نوت۸ اابته با احترام به طرفداران آیفون

Ahmad k

امروز یک ساعت با نوت کار کردم خیلی عالی بود ولی واقعا قشنگ نبود. حتما باید با دو دست کار کرد اندازه اجر بود.در ضمن از کنار هلا خیلی ظریفه
پس آیفون 8

amir shar

خخخخ بخاطر همین به آیفون۸ رای دادی؟یه عده واقعا حاشیه ۲ متری حقشونه

mega08

جز سخت افزارو تا حدودی نرم افزار . دیگه آیفون حرفی برای زدن نداره. طراححی تکراری . شارژ سریع ک معلوم نیس داشته باشه یا نه . اونم باید شارژرشو جدا تهیه کنید. دوربین ها قابل قبول . باتری اونچنان تغییری نکرده . صفحه نمایش بدون تغییر.

Mortazavi

واقعا حیف شد ای کاش آیفون تن به نوت۸ میخورد

من غیر از سخت افزار و نرم افزار سایر رأی هارو به نوت۸ دادم البته بنظر خودم دوربین ۸پلاس بهتره ولی به نمره دکسو احترام گذاشتم?

REZA

تو همه موارد نوت بهتره.
ولی سخت افزاره و دادم به ایفون.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)