حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Plantronics از سری هدفون های جدید BackBeat FIT رونمایی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

امروزه هدفون‌های مختلف و زیادی در فروشگاه‌ها وجود دارد که اکثر آن‌ها از طریق جک 3.5 میلی متری متصل می‌شوند. اما شاید دیگر زمانش رسیده باشد که این هدفون‌ها را کنار گذاشته و به دنبال هدفون‌های وایرلس بگردیم که می توان گفت گزینه‌های بهتری هستند، بخصوص اگر می‌خواهید از آن‌ها هنگام ورزش کردن استفاده کنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اخیرا تولیدکنندگان Plantronics از یک نام تجاری جدید به شکل BackBeat FIT 500، BackBeat FIT 300، BackBeat FIT Training و BackBeat FIT Boost برای هدفون‌های خود استفاده کرده‌اند.

BackBeat FIT 500

BackBeat FIT 500

از BackBeat FIT 500 شروع می‌کنیم، BackBeat FIT 500 یک جفت هدفون روی گوش است که دارای یک پوشش نانو P2i درجه نظامی جهت محافظت از آن در برابر عرق و رطوبت بوده. قیمت این هدفون 100 دلار است و از ماه اکتبر در دسترس خواهد بود. BackBeat FIT 500 تنها با یک بار شارژ قادر است تا 18 ساعت موسیقی پخش کند.

 

BackBeat FIT 300

BackBeat FIT 300

به هر حال اگر هدفون‌های روی گوش مورد پسند شما نیستند، هدفون BackBeat FIT 300 با قیمت 80 دلاری نیز وجود دارد. این هدفون‌ها بی‌سیم بوده اما نه مشابه به AirPods. این هدفون بیشتر شبیه به BeatsX می‌باشد و با هر بار شارژ قادر خواهد بود تا بیش از 6 ساعت موسیقی پخش کند. همچنین مانند هدفون‌های BackBeat FIT Training و BackBeat FIT Boos، این هدفون نیز بی‌سیم و ضد آب می‌باشد.

BackBeat FIT Boost

BackBeat FIT Boost

تفاوت مدل Training با Boost این است که با مدل Training شما می‌توانید 12 تمرین دستی را از برنامه PEAR Personal Coach و به همراه عضویت 6 ماهه +Pear دریافت کنید. در حالی که با مدل Boost علاوه بر این‌ها، یک کیسه شارژ دریافت خواهید کرد که شرکت سازنده ادعا می‌کند که با آن می توانید بیش از 10 ساعت بر عمر باتری آن اضافه کنید. هدفون‌های Training با قیمت 130 دلار و هدفون‌ها Boost با قیمت 160 دلار به فروش می‌رسند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98