حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر واقعی بلک‌بری کریپتون (Blackberry Krypton) منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، بلک‌بری

شرکت TCL تقریبا 2 هفته قبل گواهینامه FCC گوشی هوشمند بلک‌بری کریپتون را در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد و حالا تصاویر واقعی این گوشی در کنار گوشی قبلی این شرکت یعنی KEYone منتشر شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Hi

بلک‌بری کریپتون بدون سر و صدا گواهینامه‌های WiFi Alliance و Bluetooth SIG را همراه با گواهی کمیسیون ارتباطات فدرال دریافت کرده است ولی هیچ اطلاعاتی از طراحی آن منتشر نشده بود ولی امروز دو عکس از این گوشی منتشر شده است که بر روی پشت گوشی تمرکز کرده و بازگشت بدنه کربنی را نشان می‌دهد.

طبق اطلاعاتی که تا به حال بدست آورده‌ایم این گوشی با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 625 یا 626 و نمایشگر تمام اچ دی است. حرفی از حافظه داخلی آن نشده ولی حافظه رم 4 گیگابایت می‌باشد و انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری 4000 میلی آمپر در ساعتی تامین خواهد شد. گفته شده این دستگاه تمام لمسی خواهد بود یعنی از کیبورد معروف شرکت بلک‌بری در آن استفاده نخواهد شد.

در همین زمان بلک بری KEYone به تازگی در کشور روسیه مستقر شده است. نسخه انتخاب شده برای این کشور دارای رنگ نقره‌ای معمولی و حافظه داخلی 32 گیگابایت و 3 گیگابایت رم است که با قیمت 690 دلار در حال پیش فروش در وب سایت Svyaznoy می‌باشد.

به نظر شما عرضه زودهنگام تلفن جدید شرکت بلک‌بری باعث افت فروش KEYone خواهد شد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

ای کاش شرکت بلک بری مدل زیبا و فوق‌العاده پریو رو هر سال ادامه میداد.
من 3 ماه این گوشی رو داشتم و به طرز دیوانه کننده ای استفاده ازش لذت بخش بود ولی صفحه نمایش و دوربینش رو اصلاً دوست نداشتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور