حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس شایعات منتشر شده، دوربین GoPro Hero 6 Black در تاریخ 28 سپتامبر معرفی خواهد شد

اگر شما هم چشم انتظار دوربین جدیدی از سوی کمپانی GoPro هستید، حتما می‌دانید که این شرکت در حال کار بر روی دوربینی با نام تجاری Hero 6 Black است تا در میان رقبا بدرخشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این دوربین کوچک که به تازگی شاهد به بیرون درز کردن تصاویرش بودیم، طبق شایعات قادر است تا ویدیوهای شگفت‌انگیزی را با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه ضبط نماید. با این حال سوال اصلی این است که چه زمانی Hero 6 Black معرفی خواهد شد؟ بر اساس گزارشات به نظر می‌رسد که به زودی و در تاریخ 28 سپتامبر مترادف با 6 مهر ماه باید شاهد معرفی از این محصول دوست داشتنی باشیم. همچنین به گفته این منبع موثق، فروش دوربین Hero 6 Black از همان روز آغاز شده و خریداران قادر خواهند بود تا آن را به صورت حضوری تهیه نمایند.

با توجه به تصاویر درز کرده از این دستگاه، می‌توان تغییرات ظاهری مشهودی را نسبت به نسل گذشته در این میان یافت. با این حال قیمت Hero 6 Black مشخص نبوده و ما گمان نمی‌کنیم که با برچسب قیمتی مشابه نسل پیشین روانه بازار شود. در هر صورت برای فهمیدن قیمت نهایی و مشخصات این دوربین خارق‌العاده چیزی باقی نمانده است و تنها باید تا هفته دیگر و معرفی رسمی آن به انتظار بنشینیم.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا