حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طبق شایعات دوربین کانن PowerShot G1 X Mark III در اواسط ماه اکتبر رونمایی خواهد شد

هنگامی که به دنیای دوربین‌های جمع و جور وارد می‌شویم، قطعا سری PowerShot G کمپانی کانن با امکانات مناسبش جزو برترین‌های این صنعت محسوب شده و حتی می‌تواند نظر عکاسان حرفه‌ای را نیز به خود جلب کند. از آن جایی که برخی عکاسان دوربین‌های کامپکت را به دوربین‌های DSLR ترجیح می‌دهند، آینده این سری ارزش‌مند برای طیف وسیعی از کاربران جذاب خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با اینکه در ماه گذشته شایعاتی مبنی بر معرفی زود هنگام این دوربین شنیده می‌شد، حال گزارشات حاکی از رونمایی آن در اواسط ماه اکتبر هستند. طبق سنت گذشته این شرکت، انتظار می‌رود تا شاهد رونمایی از PowerShot G1 X Mark III در روز سه شنبه و یا جمعه ماه آینده باشیم که البته به صورت رسمی تایید نشده و تنها در صورت صحت شایعات به وقوع خواهد پیوست.

این دوربین قدرتمند کوچک از سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C به همراه فوکوس خودکار با فناوری Dual Pixel و پردازنده تصویر DIGIC 7 بهره برده است تا جایگاه خود را در میان رقبا تثبیت کند. همچنین کانن لنزی 24-120 میلی‌متری را برای آن در نظر گرفته است تا در عکاسی تله نیز تا میزان زیادی شما را راضی نگه دارد. با این که اطلاعات دیگری در خصوص PowerShot G1 X Mark III در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود تا در هفته‌های آینده شاهد درز مشخصات بیشتری از این محصول باشیم.

نظر شما درباره این دوربین کوچک چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا