حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی اچ‌تی‌سی (HTC) تا پایان سال 2017 سه گوشی جدید معرفی خواهد کرد

در آغاز سال 2017، مقامات کمپانی HTC اعلام کردند که این شرکت تایوانی امسال بیش تر از 6 الی 7 گوشی معرفی نخواهد کرد. کورن چن، یکی از طرفداران HTC و کاربران توییتر، کد نام‌ها و برخی از مشخصات گوشی‌هایی که قرار است در پایان سال 2017 معرفی شوند را به اشتراک گذاشت. ما باید امسال منتظر گوشی‌هایی به نام اوشن مستر (Ocean Master)، اوشن هارمونی (Ocean Harmony) و اوشن لایت (Ocean Lite) باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

براساس گفته‌های کورن چن، گوشی اوشن مستر با یک صفحه نمایش 6 اینچی، دوربین اصلی با سنسور 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی گوشی، معرفی خواهد شد.

احتمالا گوشی هوشمند اوشن مستر دارای دو نسخه، یکی با حافظه‌ی 64 گیگابایتی و با 4 گیگابایت رم و یا حافظه‌ی 128 گیگابایتی، با 6 گیگابایت رم باشد.

اما گوشی‌های هوشمند اوشن لایت و اوشن هارمونی تنها دارای یک نسخه‌ با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌باشند. تفاوت این دو گوشی‌ تنها در این است که اوشن لایت دارای یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی ولی اوشن هارمونی دارای یک پنل 6 اینچی می‌باشد.

براساس گزارشات، احتمالا اوشن مستر و اوشن لایت در ماه نوامبر معرفی خواهند شد، درحالی که اوشن هارمونیک احتمالا قبل از کریسمس معرفی خواهد شد.

هیچ‌کدام از این سه گوشی هوشمند، همانند HTC U 11 تحت برنامه‌ی اندروید وان (Android One) نمی‌باشند.

 

به طورکلی، گوشی‌های جدید HTC تاکنون در دنیای گوشی‌های هوشمند چگونه ظاهر شده‌اند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

کیفیت خوب ولی بازاریابی و تبلیغات و پشتیبانی ضعیف.
آقای نویسنده لطفاً بفرمایید این گوشی ها بدون حاشیه هستند با خیر؟

Peiman

اگر بدون حاشیه نزنه قطعا دوباره ضرر بزرگی میکنه.حتی سونی هم امسال بدون حاشیه میزنه.

ahmad

یعنی اوشن مستر پرچمدار جدیدش هست؟اگه حاشیشو کم نکنه ۶ اینچ ابعادی زیادی خواهد داشت پس برای عقب نموندن رقابت باید کم حاشیه بزنه اچ تی سی شرکت خیلی خوبیه اگه با گوگل به توافق برسه و گوگل بتونا مالکش بشه بنظرم جدیترین تحدید حساب میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h