حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز ماندگاری باتری سامسونگ گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) منتشر شد: کافی ولی نه در حد عالی

یکی از مواردی بعد از معرفی گلکسی نوت 8 دوست داران این فبلت قدرتمند را نگران کرد وجود باتری 3300 میلی آمپر در ساعتی در آن بود که در مقایسه با گلکسی اس 8 پلاس کاهش 200 میلی آمپری داشته است. امروز امتیاز ماندگاری این گوشی از وب سایت جی اس ام آرنا منتشر شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

باتری همان مسئله مهمی است که در سال گذشته باعث آتش گرفتگی ششمین قلمدار شرکت سامسونگ شده بوده است، گلکسی نوت 7 باعث شد تا اسم شرکت سامسونگ به کلی در میان مردم به سمت خطر سوق پیدا کند ولی سامسونگ باز هم به کار خود ادامه داد و جدیدترین نسخه قلمدار خود را با امنیت بسیار بالا معرفی کرد.

گلکسی نوت 8 دارای نمایشگری 6.3 اینچی است که نسبت به گلکسی اس 8 پلاس 0.1 اینچ بزرگتر است ولی در عین حال ظرفیت باتری آن نسبت به گلکسی اس 8 پلاس که 3500 میلی آمپر در ساعت بوده کاهش یافته و به 3300 رسیده است، این موضوع باعث نگرانی بسیاری از علاقه‌مندان به این فبلت قدرتمند شده بود. در ساعاتی قبل وب سایت GsmArena امتیار کسب شده گلکسی نوت 7 در زمینه ماندگاری باتری را منتشر کرد.

Samsung Galaxy Note8 review

پردازنده استفاده شده در گلکسی نوت 8 همان اگزینوس 8895 استفاده شده در پرچمدار امسال سری اس است و با وجود افزایش سایز صفحه نمایش و کاهش ظرفیت باتری این فبلت خوش نام امتیاز خوب 89 ساعت را از وب سایت جی اس ام آرنا دریافت کرد.

این وب سایت درمورد وضوح صفحه هم توضیح خلاصه‌ای داد که آزمونی در وضوح صفحه 2220×1080 و 1480×720 انجام داده‌ایم و نتیجه آن کاهش جزئی در دقیقه بود. تنها دلیلی که می‌تواند باعث ماندگاری خوب گلکسی نوت 8 شود بهینه سازی نرم افزاری شرکت سامسونگ بر روی این فبلت است.

Samsung Galaxy Note8 review

در نسخه اسنپدراگون 835 هم که برای ایالات متحده آمریکا ساخته شده است شاهد عملکرد معمولی این دستگاه هستیم.

نظر شما درمورد ماندگاری باتری هفتمین قلمدار شرکت سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

من امتیاز اس ۸ پلاس رو با نوت تو سایتgsm مقایسه کردم چند بارم متنشو خوندم شما هم برید بخونید تو هر سه تا اس۸ پلاس بهتره حتی وبگردیش۱۲ ساعته ولی بازم امتیاز نهایی از نوت کمتره gsm مشکل داره بنطرم کم کم دارم امتیازات فون ارنا رو باور میکنم

علی شیخ زاده

با این ظرفیت باتری کم و این صفحه نمایش بزرگ به نظرم عالی عمل کرده سامسونگ به وضوح برتر بودن صفحه نمایشگر سوپر امولد رو نسبت به ips ها نشون میده

Peiman

اومدم همینو بگم ک شما گفتی. از نظر من سامسونگ داره عالی عمل میکنه و هر روز گوشی هاش بهتر و جذاب تر از دیروز هستند. مخصوصا تو صفحه نمایش ک داره میترکونه. فکر نمیکردم ک صفحه نوت ۸ با s8 فرقی داشته باشه اما در کمال ناباوری بهتر از s8. اینکارش ایول داره.

Yas

دمش گرم اگزينوس???

Peiman

آنچنان تفاوتی هم نداره فقط توی وب گردی یک ساعت بیشتره اما در بخش تماشا فیلم و ویدیو و تماس اسنپدراگون عملکرد بهتری داشته.

JAVAD

فرق نسخه اسنپ دراگون با اگزینوس چقدر زیاده

Phinkeralexis

واقعا با این تست مشخص شد که خیلی بررسی های تست جی اس ام آرنا تخصصی چه جوری یه گوشی با صفحه 6.3 اینچ و با 200 میلی آمپر باطری کمتر نسبت به اس 8 پلاس نتیجه تست باطریش بهتر از سامسونگ اس 8 پلاس شده در صورتی. تست وب گردی و و تماس با 3 جی و پخش ویدئک تو اس 8 پلاس به ترتیب 12:16 دقیقه 23:43دقیقه و 16:03 دقیقه هستش ولی تو نسخه اگزینوس نوت 8 وب گردی 10:20 دقیقه هستش تماس با 3 جی 22:16 و زمان ماندگاری پخش ویدئو هم 14:34 هستش بعدش چه جوری امتیاز کلیش با 200 میلی آمپر کمتر از اس 8 پلاس شده 89 ساعت ولی اس 8 پلاس شده 88 ساعت یعنی 1 ساعت بیشتر. حالا هر چی سامسونگ میخواد رو نوت 8 اگزینوس بهینه سازی نرم افراری پیاده کنه اصلا خودشونم باور میکنن! نوت 8 اگزینوس نهایتا باید 86 ساعت بیشتر باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور