حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدیدی از گوشی دارای 4 دوربین هواوی منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

هواوی درحال برنامه ریزی برای مراسمی در 22 سپتامبر است. روزی که قرار است هواوی از اولین گوشی 4 دوربینه خود رونمایی کند و این گوشی چیزی نیست جز RNE-AL00 که چند وقت پیش نیز در تنا رویت شده بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امروز تصاویر واقعی از این گوشی به بیرون درز کرده است که به صورت واضح نسبت تصویر 18:9 را در این دستگاه نشان می‌دهد. همچنین باید به این مورد اشاره کنیم که صفحه نمایش این دستگاه یک صفحه نمایش 5.9 اینچی با کیفیت فول اچ‌دی و رزولوشن 2160×1080 است.

پردازنده نامعلوم 8هسته‌ای که قرار بود در این تلفن استفاده شود بلاخره معلوم شد. پردازنده استفاده شده در این دستگاه، کایرین 659 نام دارد که به تازگی در گوشی نوا 2 نیز استفاده شده بود. این پردازنده تشکیل شده از 8 هسته پردازشی با معماری کورتکس A53 است. همچنین چیپ گرافیکی این پردازنده [ Mali-T830 MP2 ] است. به غیر از پردازنده، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات دیگر این دستگاه هستند.

با توجه به اطلاعات دیگری که از تصویر این گوشی متوجه شدیم این است که این دستگاه از رابط کاربری EMUI 5.1 بر پایه اندروید 7.0 استفاده می‌کند. در بنچمارک‌های منتشر شده از این گوشی رابط کاربری استفاده شده در این دستگاه EMUI 5.0 بر پایه اندروید مارشملو (6) بود.

دوربین دوگانه جلویی این دستگاه تشکیل شده از یک حسگر 13 مگاپیکسلی در کنار یک حسگر 2 مگاپیکسلی است که یک فلش نیز این دوربین را همراهی می‌کند تا در نور‌های کم نیز قادر به ثبت تصاویر سلفی شفاف و واضح باشید. جالب است بدانید که قدرت فلش دوربین جلویی بر اساس شرایط نوری تنظیم می‌شود و از تیز بودن نور فلش در محیط‌هایی با نور متوسط جلوگیری می‌شود.

پشت دستگاه میزبان یک دوربین دوگانه نیز می‌باشد که تشکیل شده از یک سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی است. قیمت این دستگاه به احتمال زیاد 305 دلار خواهد بود. البته نسخه‌ای از این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد که مسلما قیمت بیشتری خواهد داشت.

 

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خدا شفات بده هوواوی خخخخ

علی شیخ زاده

پای هواوی هم به نسبت 18 به 9 باز شد

BENI.chalton

دوربین های هواوی از میان رده تا پرچمداراش به درد نمیخوره و کیفیت دوربین هاش خوب نیست.

Peiman

این حرفت نشون میده تا حالا با هواوی کار نکردی. رفیقم honor 8 lite گرفته ۷۰۰. دوربین فوق‌العاده با کیفیتی داره نسبت به قیمتش. کاری با پرچمداراش ندارم اما پایین ردهاش نسبت به قیمتشون عالین

ahmad

منم این نطرو دارم نمیگم افتضاحه ولی اصلا نمیتونه رقابت کنه

Peiman

جلوش شبیه آیفون x چینیه. همونی ک لو رفته بود. خیلی زشته

mTAAHAAm

من تصاویر شو در GSM دیدم.شببه ال‌جی جی 6 ه.
کلا قشنگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji