حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر سریع آیفون حدود 75 دلار قیمت دارد

جدیدترین گوشی‌های هوشمند شرکت اپل یعنی آیفون X، آیفون 8 و 8 پلاس برای اولین بار از قابلیت شارژ سریع بهره می‌برند اما آداپتور این شارژر به صورت جداگانه به فروش می‌رسد و برای خرید آن بایستی حداقل 75 دلار بپردازید. در ادامه همراه ترنجی باشید.

با نگاهی به قیمت این شارژر درمی‌یابیم که برای خرید آداپتور آن بایستی دست کم 50 دلار بپردازید و 25 دلار هم برای کابل این شارژر باید هزینه کنید. اطلاعات اولیه حاکی از آن است که آیفون‌های جدید با همان شارژر قدیمی لایتنینگ USB Type A ارسال می‌شوند و خریدار در صورتی که مدل سریع را می‌خواهد، بایستی جداگانه نسبت به خرید آن اقدام کند.

شارژر سریع آیفون

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ارزان‌ترین آداپتور حدود 50 دلار قیمت دارد و این عدد به 79 دلار هم می‌رسد! به علاوه کابل لایتنینگ USB Type C نیز 25 دلاری برای مشتری تمام می‌شود. با شارژر سریع می‌توانید تنها در 30 دقیقه پنجاه درصد باتری آیفون خود را شارژ کنید و مدت زمان کوتاه‌تری را برای این فرآیندز صرف کنید.

این آداپتورها به ترتیب قیمت 29، 61 و 87 وات هستند و کاربر میتواند بین این سه یکی را انتخاب کند تا بتواند آیفون خود را سریع‌تر شارژ کند و زمان بیشتری را با گوشی هوشمند خود سپری کند. نظر شما چیست؟ با چنین قیمتی علاقه‌ای به خرید شارژر سریع آیفون دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی گرون در میاد بر ما

علی شیخ زاده

همون طور که قبلا هم گفتم اپل هر کاری میکنه در جهت کسب حداکثر سوده مدیریت اپل بعد از استیوجابز از مدیریت نوآور به مدیریت سودآور تبدیل شد ?
فست شارژی که به راحتی و رایگان میتونست همراه آیفون باشه به این شکل به مردم فروخته میشه اونم با چ قیمتی

علی شیخ زاده

در خوشبینانه ترین حالت بالای 300 هزارتومن فقط پول شارژر میشه. ?
این موضوع بخوبی نشون میده هدف اپل از حذف جک هدفون چی بوده..

ahmad

اپل با این سیاست فروش لوازم جانبی واقعا ازارم می ده خب مرد حسابی از اول داخل جعبه بذار دیگه

Peiman

استیو کجایی؟؟؟ دقیقا کجایی؟؟ ?

Faraz

الان اگه شرکت های دیگه این کار رو میکردن همه میگفتن دزد ….خدایی خیلی خنده داره دست به هر کاری میزنه واسه سود بیشتر …دیگه این کارش شاهکار بود .. البته مردمی که من دیدم لذت میبرن از این کار !!!!!!!!!!!!!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی