حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش‌ها حاکی از ارزانتر بودن LG V30 نسبت به رقبا هستند

این روزها گوشی‌های هوشمند پرچمدار با وجود گلکسی نوت 8 به قیمت 900 دلار و آیفون 10 به قیمت 999 دلار اصلا ارزان نیستند. این قیمت‌‌ها باعث می‌شوند مشتریانی که حساسیت بیشتری نسبت به قیمت‌ها دارند از این گوشی‌ها هوشمند با در نظر داشتن ویژگی‌های بسیار خوبی که دارند دوری کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنظر می‌رسد که LG از این موضوع با خبر باشد، در گزارشی از The Korea Herald و پستی که توسط GSMArena در Reddit گذاشته شده به این نکته اشاره شده است که LG در حال تلاش برای کم‌تر کردن قیمت LG V30 می‌باشد. این گزارش اشاره می‌کند که LG قیمتی برابر 949300 Won یا معادل 840 دلار را برای نسخه‌ی 64GB در نظر گرفته است، همچنین ممکن است در کانادا اپراتور Telus این گوشی هوشمند را با تخفیفی چشم‌گیر به قیمت 300 دلار به فروش رساند البته اگر مشتری مورد نظر یک خط جدید خریداری کند.

گزارش‌های منتشر شده از سوی کره حاکی از آن است که LG در ابتدا در نظر داشت  LG V30 را با قیمتی مشابه با رقبای خود به فروش رساند اما  تصمیم گرفت که شاید با کمی کاستن از  قیمت این محصول تقاضای آن را افزایش دهد. ثبت سفارش برای LG V30 از پنج شنبه آغاز می‌شود در حالی که عرضه رسمی این گوشی هوشمند در 21 سپتامبر رخ می‌دهد. این که اخبار منتشر شده درست و یا غلط هستند را تا زمان انتشار خبر رسمی از سوی LG  نمی‌توان مشخص کرد اما اگر قیمت بالای محصولات اپل و سامسونگ شما را به فکر وا داشته است بهتر است نگاهی به LG V30 هم داشته باشید.

نظرات خود را با ترنجی درمیان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

طرفداری ایفون ثابت هستن ال جی وی ۳۰ و نوت ۸ رو باید رقیب هم دونست

Peiman

با قیمت کم تر از رقبا و مشخصات خوب و طراحی زیبا فروش خوبی رو برای این گوشی ارزومندم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید