حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به آیفون ایکس (iPhone X)

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

با تقریب خوبی می توان گفت ویدیوهای معرفی رسمی شبیه به عکس پروفایل و ویدیوهای نگاه نزدیک شبیه به عکس واقعی ما انسان ها هستند! در حقیقت آن چیزی که در واقع می بینید با چیزی که در بنرها یا رندرهای تبلیغاتی مشاهده می شود متفاوت است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی نزدیک داشته باشیم به آیفون ایکس (iPhone X).

[aparat id=”zlTp0″]

اولین موضوعی که با دیدن طراحی آیفون ایکس (iPhone X) به آن توجه می کنیم زیبایی بی حد و اندازه قاب جلویی است و پس از آن اینکه آیفون ایکس در رنگ سفید چقدر می تواند زشت باشد! حقیقت این است که زیبایی آیفون ها با شیشه ای شدن آن ها کمی زیر سوال رفته است یا حداقل این نظر ماست. عموما کاربران آن بدنه آلومینیومی را بیشتر دوست داشتند اما حالا با یک بدنه شیشه ای رو به رو می شوند که اپل آن را 5 سال پیش کنار گذاشته بود.

همچنین تغییر ژشت بستن برنامه و سوییچ بین برنامه ها سبب شده است که کنترل سنتر دیگر با سوایپ از پایین به بالا فرخوانی نشده و برای دستیابی به آن باید از بالا به پایین سوایپ کرد! همچنین برای فرخوانی نواد اعلانیه و ویجت ها به ترتیب از سمت راست و چپ نمایشگر سوایپ می کنید.

نظر شما درباره آیفون ایکس (iPhone X) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

من خیلی خوشم اومد چندتا ایراد کوچیک داره و الا گوشی عذلی بنظر میاد.سینا جان از اینکه تا الان بیداری و اخبار رو پوشش میدی مرسی

Peiman

نمی دونم شما هم مثل منید یا نه اما من تو این ویدیو ها متوجه شدم ک صفحه ایفون x به صورتی و قرمزی میزنه .؟؟؟؟؟؟

علی شیخ زاده

این سوایپ کردن ها رو مخه خدایی یه هوم مجازی میذاشت خیلی بهتر بود هرچند کم کم عادی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)