حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویدیو معرفی قابلیت های آیفون ایکس (iPhone X)

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، تماشا کنید

با هم ویدیو طراحی آیفون ایکس (iPhone X) را دیدیم. طراحی این دستگاه واقعا زیبا و خیره کننده است که مسلما خیلی از طرفداران اپل را دست به جیب خواهد کرد! اما یک سوال مهم، قابلیت های آیفون ایکس (iPhone X) چیست؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ویدیو قابلیت های آیفون ایکس را با هم ببینیم.

[aparat id=”xaud7″]

از مهم ترین قابلیت های آیفون ایکس (iPhone X) می توان به حذف دکمه فیزیکی هوم و اضافه شدن قابلیت بی نظیر تشخیص چهره 3 بعدی اشاره کرد. با این قابلیت شما تنها با نگاه کردن به آيفون ایکس خود آن را باز می کنید! همچنین با حذف دکمه هوم اپل برخلاف سامسونگ تصمیم به نگاه داشتن آن به نحوی دیگر نگرفته و تمام تجربه کاربری را دستخوش تغییر کرده است.

قابلیت شارژ بی سیم به هیچ عنوان قابلیت جدیدی نیست اما به لطف پشتیبانی آیفون های 2017 اپل از آن، حالا همه گیرتر خواهد شد. همینطور شیشه استفاده شده در بدنه آيفون های 2017 اپل ادعا می شود که مقاوم ترین شیشه در صنعت موبایل است، حال مشخص نیست دقیقا کدام نسل یا چه برندی!

مسلما یکی دیگر از اصلی ترین قابلیت ها را می توان چیپست جدید اپل A11 دانست که فوق العاده قوی و سریع است. به لطف این چیپست و کمک دوربین های تعبیه شده در بالای نمایشگر شما می توانید تشخیص چهره 3 بعدی داشته باشید. و البته یکی از جذابی ترین قابلیت هایی که در آیفون ایکس حضور دارد را قبلا در ترنجی دیده ایم و آن چیزی نیست جز Animoji ! اموجی های متحرک وابسته به حرکت سر و صدای شما.

در نهایت می توان به دوربین های تقویت شده آیفون ایکس اشاره کرد و البته قابلیت بی نظیر پرتره که حالا در آیفون های 2017 اپل یک قدم جلوتر رفته و توانایی تنظیم نور برای پرتره بهتر را نیز فراهم می کند!

نظر شما درباره قابلیت های آیفون ایکس (iPhone X) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

ای کاش انیموجی تو اندروید هم بیاد خیلی خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)