حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت 10 در سه نسخه رونمایی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

همانطور که می‌دانید هواوی سخت مشعول آماده سازی مراسم 16 اکتبر برای رونمایی از گوشی میت 10 است. اما آیا گوشی میت 10 یا سری میت 10؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی اطلاعاتی از سمت توزیع کننده هواوی منتشر شده است که نشان می‌دهد میت 10 قرار است در سه نسخه رونمایی شود که این سه نسخه عبارتند از : میت 10، میت 10 پرو و دوست قدیمی سر پی، میت 10 لایت

با توجه به اطلاعات منتشر شده هواوی میت 10 دارای یک صفحه نمایش ای‌پی‌اس ال‌سی‌دی با سایز 5.9 اینچ و کیفیت فول اچ‌دی است که از قبل هم حدس زده می‌شد که میت 10 با صفحه نمایش فول اچ‌دی رونمایی شود. گرچه صفحه نمایش فول اچ‌دی هنوز هم یکی از بهترین‌های بازار است و خیلی از کمپانی‌ها هنوز درحال استفاده از این رزولوشن هستند؛ مشکل کیفیت فول اچ‌دی تنها در زمانی است که بخواهید به تماشای محتوای VR بپردازید.

شاید صفحه نمایش میت 10 فول اچ‌دی باشد اما هواوی در نسخه پرو این کمبود را جبران کرده و صفحه نمایش میت 10 پرو را به پنل امولد با رزولوشن QHD مجهز کرده است.

همانند میت 9، میت 10 نیز از دوربین دوگانه با دریچه دیافرام F/1.6 برخوردار است که با همکاری کمپانی لایکا ساخته شده است. میت 10 پرو نیز همانند میت 10، از دوربین یکسانی برخوردار است.

به احتمال زیاد همانند میت 9 پرو، میت 10 پرو نیز از دکمه خانه در پنل جلویی برخوردار باشد. اگر این مورد درست باشد باید شاهد حضور سنسور اثر انگشت ادغام شده با این دکمه در میت 10 پرو نیز باشیم.

از میت 10 و میت 10 پرو که بگذریم می‌رسیم به میت 10 لایت. طبق اطلاعات منتشر شده این گوشی همانند میت 10 یک صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی دارد اما خبری از برند لایکا در دوربین دوگانه این گوشی نمی‌باشد.

هر سه گوشی قرار است تا با پردازنده کایرین 970 رونمایی شوند که تا به الان این پردازنده سر صدای زیادی در زمینه قدرت ایجاد کرده است.

به نظر شما میت 10 می‌تواند رقیب آیفون ایکس اپل باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

به نظر من که در زمینه هوش مصنوعی حرفایی واسه گفتن داره آخه اون پردازنده با قدتر 1.9 ترافلاپسی که فکرشم مغز آدمو داغ میکنه به یه دردی باید بخوره دیگه
دوربین هم اگه واقعا 1.6 باشه یکی از بهترین ها خواهد بود

mTAAHAAm

در حال حاضر روی هوش مصنوعی نمی شه مانور داد. شاید چند سال طول بکشه.
فقط می شه کارهای فعلی را دقیق تر انجام داد.مثلا در تشخیص چهره یا عکاسی .

Peiman

تو دنیا کسی بوده ک میت پورشه دیزاین خریده باشه؟؟؟؟ اخه کی میاد 1500 دلار بده هواوی؟؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji