حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو ایکس 20 (Vivo X20) به صورت رسمی هفته دیگر رونمایی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، اسمارت‌فون

ویوو ایکس 20 را می‌توان یکی از خوب‌های بازار میان‌رده دانست. این گوشی شاید ساخته دست چین باشد اما ویوو امتحان خود را پس داده است و با ارائه گوشی‌های خوش قیمت و خوش ساخت، بازار‌های زیادی را تحت تاثیر قرار داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویوو ایکس 20 به صورت رسمی قرار است تا در هفته دیگر رونمایی شود. این خبر به صورت رسمی از سمت تیزری که در اکانت Weibo این کمپانی چینی منتشر شد، اعلام شده است.

در تصویر منتشر شده به صورت واضح و مشخص تاریخ رونمایی از ایکس 20، 11 سپتامبر خواهد بود.

برای یادآوری باید اشاره کنیم که ایکس 20 از پردازنده اسنپدراگون 660 استفاده خواهد کرد. همچنین صفحه نمایشی 5.8 اینچی امولد با رزولوشن 2160×1080 برای این گوشی انتخاب شده است. رم دستگاه 6 گیگابایت است اما اطلاعاتی درباره حافظه داخلی این گوشی گفته نشده است. دوربین اصلی و سلفی این گوشی هر دو 24 مگاپیکسل هستند با این تفاوت که دوربین اصلی این دستگاه، دوگانه می‌باشد. برای امنیت این دستگاه ویوو از قابلیت بازگشایی گوشی با صورت استفاده کرده است که یکی از ویژگی‌های خوب این قابلیت، سرعت بازگشایی آن است که تنها 0.1 ثانیه می‌باشد.

طبق شایعات یک باتری 3500 میلی آمپری برای ایکس 20 وظیفه تامین انرژی را به عهده دارد که با توجه به پردازنده بهینه، انتظار یک روز کامل یا بیشتر را از این گوشی می‌توان داشت.

دیدگاه شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji