حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو سال آینده از گوشی هوشمند بدون حاشیه mBlu Zero رونمایی می‌کند

رقابت جهت ساخت گوشی هوشمند بدون حاشیه روز به روز بین شرکت‌های مختلف جدی‌تر می‌شود و هرچه بیشتر می‌گذرد، شاهد دستگاه‌های بدون حاشیه‌ی بیشتری هستیم. این رقابت تنگاتنگ تاکنون موجب تغییرات عمده‌ای در طراحی گوشی‌ها شده است که برای نمونه می‌توانیم به جابجایی سنسور اثر انگشت به پشت و کنار دوربین و از بین رفتن دکمه هوم اشاره کنیم. این‌طور که شایعات می‌گویند، میزو نیز قرار است که به این جمع بپیوندد و سال آینده از تلفن هوشمند خود تحت عنوان mBlu Zero در آمریکا رونمایی کند، چیزی که یکی از مدیران این شرکت هم آن را تایید کرده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

هنوز مشخص نیست که این رقابت قرار است تا به کجا ادامه پیدا کند؛ قبل‌تر هم به پتنت سامسونگ در کره جنوبی برای برداشتن نوار حاشیه‌ی بالایی و ایجاد برش برای دوربین سلفی اشاره کردیم که البته احتمال دارد زودتر و در آیفون جدید شاهد آن باشیم.

آیفون بدون حاشیه

همانطور که از ابتدای نام گوشی هوشمند mBlu Zero مشخص است، قرار است این دستگاه در بخش Blue Charm میزو طراحی و تولید بشود و این‌بار مدیر عامل این بخش رسما آن را تایید کرده است. به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند نسخه پیشرفته M6 Note خواهد بود و اولین دستگاهی است که بعد از تغییرات کلی و بازسازی این شرکت معرفی می‌شود.

گوشی بدون حاشیه در Blue Charm

باتوجه به انتشار این خبر توسط یکی از مدیران میزو، دیگر از طراحی و ساخت این گوشی هوشمند اطمینان داریم اما هنوز بطور دقیق مشخصات و تاریخ معرفی آن را نمی‌دانیم و صرفا از اینکه در سال آینده میلادی معرفی می‌شود، اطلاع داریم.

میزو mBlu Zero

نظر شما درباره mBlu Zero چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

پیروان می میکس.

Peiman

می میکس از اینا خیلی بهتره .البته نسل جدیدش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی