حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات تازه‌ای از ویوو X20 به بیرون درز کرد

اطلاعات جدیدی از گوشی ویوو ایکس 20 به بیرون درز کرده است که حاوی مشخصات کلیدی و جالب این دستگاه می‌باشد. همچنین تیزر‌هایی در این براه از این گوشی به بیرون نیز آمده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به احتمال زیاد ویو ایکس 20 به پردازنده اسنپدراگون 660 مجهز شود اما موضوع جالب‌تر این است که این گوشی قابلیت شناسایی صورت شمارا در 0.1 ثانیه دارد و به سرعت می‌تواند قفل دستگاه را برای شما باز کند.

شرکت ویوو نیز به صورت رسمی این موضوع را تایید کرده و حتی تیزری نیز در این باره منتشر کرده است که نشان از سرعت فوق‌العاده بازکردن قفل این گوشی با صورت شمارا نشان می‌دهد.

ویوو وی 7 پلاس نیز دیروز به صورت رسمی معرفی شد اما این گوشی در مقایسه با ایکس 20 از سخت افزار ضعیف تری برخوردار است. ویوو وی 7 پلاس از پردازنده اسنپدراگون 450 در کنار 4 / 3 گیگابایت رم، صفحه نمایش 5.99 اینچی با رزولیشن 1440×720 و ابعاد 18:9 استفاده می‌کند. این درحالی است که ویوو ایکس 20 از پردازنده اسنپدراگون 660، 6 گیگابایت رم و صفحه نمایش 5.8 اینچی امولد با رزولیشن 2160×1080 استفاده می‌کند. ویوو ایکس 20 همچنین از یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین دوگانه 24 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده می‌کند. باتری ویوو ایکس 20 نیز یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی است که با توجه به پردازنده بهینه این دستگاه می‌تواند تا 2 روز جوابگوی نیاز‌های شما باشد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

ببخشید اینو اینجا میپرسم ولی طنز نامه دیشب از سایت حذف شده?؟

عارف کمانی

سلام
بله به دلیل یک اشتباه فنی حذف شده و بزودی میاد روی سایت

Peiman

این اشتباه فنی مثله بررسی xzp نباشه ک هیچوقت نیاد.هر چنو همه میدونیم چرا بررسی حذف شد

علی شیخ زاده

چرا حذف شد؟ من در جریان نیستم

علی شیخ زاده

این تشخیص چهره هم مثل اس 8 کار میکنه فقط ایفون 8 فناوری جالبی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji