حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج تست باتری گلکسی نوت 8 منتشر شد

شب گذشته به 8 نکته کلیدی در بررسی اولیه گلکسی نوت 8 پرداختیم که یکی از آن‌ها درباره‌ی کاکرد باتری این گوشی هوشمند بود. حالا قصد داریم تا بیشتر در این خصوص صحبت کنیم و به بررسی میزان شارژدهی باتری این دستگاه در مقایسه با رقبایی مثل آیفون 7 پلاس بپردازیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

میزان شارژدهی باتری این تلفن هوشمند در مقایسه با پرچمدار سری S سامسونگ یعنی گلکسی  S8 پلاس کمتر است اما اختلاف‌شان فقط ده دقیقه است؛ این در حالی است که S8 پلاس به یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی مجهز است ولی این قسمت در گلکسی نوت 8 ظرفیت 3300 میلی آمپر را داراست.

گلکسی S8 پلاس

خبر خوب برای علاقه‌مندان به گلکسی نوت 8 این است که این گوشی هوشمند می‌تواند یک روز را به خوبی دوام بی‌آورد و نگرانی از این بابت متوجه کاربر نیست. البته اگر بخواهیم این دستگاه را با دیگر رقبا مثل آیفون 7 پلاس، وان پلاس 5، اچ‌تی‌سی U11 و اکسپریا XA1 اولترا مقایسه کنیم، چندان این گوشی حرفی برای گفتن ندارد حتی در مقابل نسل قبلی خود یعنی گلکسی نوت 7.

تست باتری

البته این دستگاه می‌تواند زمان بیشتری را نسبت به ال‌جی G6 و گوگل پیکسل XL شارژدهی کند و این یعنی از سطح میانگین بالاتر است اما در مجموع نمی‌توانیم آن را عالی قلمداد کنیم و در جایگاه خوب قرار می‌گیرد.

مدت زمان شارژ شدن:

باتری هر گوشی در دو بخش ارزیابی می‌شود؛ شارژدهی و مدت زمانی که طول می‌کشد تا شارژ شود و بایستی یادمان باشد که گلکسی نوت 8 مجهز به شارژ سریع است و از شارژر بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. در این قسمت اوضاع برای این گوشی هوشمند کمی بهتر است و آیفون 7 پلاس در جایگاه آخر قرار می‌گیرد، البته همچنان نسبت به گلکسی S8 پلاس، اچ‌‌تی‌سی U11، وان پلاس 5 و گلکسی نوت 7 ضعیف‌تر است هرچند که اختلاف در این بخش آن چنان چشمگیر نیست و نهایتا 6 دقیقه بیشتر است.

مدت زمان شارژ شدن

شارژر بی‌سیم گلکسی نوت 8:

همانطور که گفتیم این گوشی هوشمند از شارژ بی‌سیم سریع هم پشتیبانی می‌کند که البته جدا به فروش می‌رسد مگر اینکه شما نوت 8 آن را پیش از موعد فروش خریداری کنید. این شارژر از استانداردهای WPC و PMA بهره می‌برد و قیمت آن هم 90 دلار می‌باشد که با کد EP-PG950TBEGUS شناخته می‌شود.

شارژر بی‌سیم گلکسی نوت 8

البته شارژ گلکسی نوت 8 به صورت بی‌سیم حدود نیم ساعت بیشتر طول می‌کشد و ممکن است بخاطر این مدت زمان حاضر نباشید برای آن 90 دلار بپردازید، در این صورت می‌توانید از شارژر بی‌سیم عادی سامسونگ با قیمت 40 دلار استفاده کنید. نظر شما درباره‌ی باتری این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

همونطور که انتظار داشتمه هرچند منتظر تستهای gsm هم هستم تو یوتیوب چند فیلم دیدم بد نبود حتی اندازه اس 8 پلاس بود ولی یادتون نره اونا بازی و تماشای فیلم و فیلمبرداری رو تست میکنن در حالی که با دنیای واقعی کلی فرق داره کی اخه مثلا روزی اونهمه بازی میکنه یا فیلم میبینه یا فیلم میگیره تست فون آرنا هم به واقعیت نزدیکتره من هنوزم معتقدم نوت 8 شارژ دهیش خوبه ولی انتظارم خیلی بالا بود با اون گوشی روزی 12ساعت هم کار کنی کمه در حالی که نهایت 7 ساعت و نیم اسکرین خواهد داد

علی شیخ زاده

این تست ها ک هرکدوم یه عدد نشون میده

Yas

دمش گرم با اين باترى فقط ده دقيقه فاصله داره با اس٨پلاس

Pouya

خوبه باتریش جا داشت بهتر بشه ولی باتری بدی نداره قابل قبوله راضی کنندس ۷ ساعت و پنجاه دقه کم نیست اصلا سرعت شارژشم که خوبه در کل باتریش به نظرم خوبه رو به عالیه

Big S

خب در وحله اول دمش گرم با این اندازه صفحه و رم و امکانات نزدیک ۸ ساعت عالیه.
ولی چن تا چیزی ک برام عجیبه.
یکی اینکه تو بیشتر تستایی ک دیدم حتی کمی بهتر از اس۸ پلاس باتری نگه میداشت!
یکی ک خیییلی برام عجیب تره اینه ک توی این نمودار اس۸ از اس۸ پلاس دوام باطریش بیشتره والا اولین باره اینو دیدم تا قبلش همه جا اس۸ پلاس رو توی باتری برتر از اس۸ نشون دادن!!!!!

aghil

حدسشو میزدم .بدترین باطری امسال سامسونگ همین نوت۸ .یادش بخیر چقدر برندهای دیگه رو تو مصرف باطری افتضاح میدونستم حالا این بدتر همست .اس۸پلاس دارم از مصرفش راضی نیستم این که دیگه بدتره

Peiman

من جدا از شارژ بی سیم خوشم نمیاد و به نظرم انچنان کاربردی نداره.یکی از نقاط ضعفش هم همین مدت شارژ شدن گوشیه

Mortazavi

خیلی جالب xa1 ultra یه صفحه 6 اینچی FHD با 621 نیت نور داره و یک باتری 2700!!! ولی عمر باتری خوبی داره و 13 وبگردی با wifi داره که معجزه هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی