حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه گوگل نشان می‌دهد که اندروید 8.1 نسخه بعدی سیستم عامل گوگل است

همانطور که می‌دانید اندروید 8.0 تنها مدتی است که به صورت رسمی عرضه شده است و بزودی این آپدیت برای نکسوس ها و پیسکل‌های گوگل منتشر خواهد‌ شد. اما اینکه این بروزرسانی چه زمانی برای موبایل های دیگر شرکت ها در دسترس باشد هنوز معلوم نیست. با این حال شاید شما بخواهید بدانید که نام نسخه بعدی سیستم عامل اندروید چیست؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

باید بدانید که با توجه به برنامه بتا گوگل و SDK هایی که در ساخت بیلد های مختلف این سیستم عامل دخالت دارند نام نسخه بعدی این سیستم عامل، اندروید 8.1 خواهد بود. بنابر رسم همیشگی احتمالا گوگل در این نسخه این از همان نام اوریو استفاده کرد و تغییر آن کمی تعجب برانگیز خواهد‌ بود.

اگر می خواهید بدانید که اندروید 8.1 در چه زمانی عرضه خواهد شد باید نگاهی به زمان عرضه اندروید 7.0 و 7.1 بیندازید. اندروید 7.1 همزمان با معرفی پیکسل های شرکت گوگل پس از عرضه اندروید 7.0 نوقا منتشر شد. بنابراین فکر میکنیم که پیکسل های جدید گوگل در سال 2017 اولین موبایل هایی خواهند بود که با اندروید 8.1 وارد بازارهای جهانی خواهند شد.

نظر شما چیست؟ آیا اندروید 8.1 همزمان با معرفی پیکسل های جدید شرکت گوگل از راه خواهند‌ رسید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم