حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلفن همراه نامعلوم شیائومی با شماره مدل MCT3B در تنا رویت شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، شیائومی

یکی دیگر از گوشی‌های دوست داشتنی شیائومی در سایت تنا رویت شد. این گوشی محبوب به احتمال زیاد شیائومی ردمی 5 ای نام دارد که چند وقت پیش به صورت رسمی رونمایی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این دستگاه با شماره مدل “MCT3B” در سایت تنا رویت شده است که مشخصاتی بسیار شبیه به ردمی 5 ای دارد و ممکن است همین گوشی نیز باشد.

بنابر اطلاعاتی که از تنا (TENAA) منتشر شده این گوشی دارای وزنی 137 گرمی و ابعادی 140.44×70.14 و ضخامتی 8.35 میلی‌متری دارد. همچنین این دستگاه در 9 رنگ مشکی، رزگلد، گلد، سفید، آبی، قرمز، صورتی، خاکستری و طوسی موجود می‌باشد.

صفحه نمایش این دستگاه را یک پنل 5 اینچی از نوع TFT با رزولیشن 720×1280 تشکیل داده است که از نظر شباهت، ردمی 4 ای نیز از همچین سایز و رزولیشنی برای صفحه نمایش خود برخوردار بود. گرچه ردمی 4 ای صفحه نمایشی با پنل IPS LCD داشت درحالی که پنل استفاده شده در این گوشی، تی‌اف‌تی است.

همانند ردمی 4 ای، این گوشی نیز از سنسور اثر انگشت برخوردار است که به احتمال زیاد، همان سنسور استفاده شده در ردمی 5ای می‌باشد. این دستگاه از یک پردازنده نامعلوم با سرعت فرکانس 1.4 گیگاهرتزی در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 7.1.2 برخوردار می‌باشد. همچنین حافظه این دستگاه به لطف وجود درگاه کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت دیگر قابل افزایش است.

از آنجایی که ردمی 4ای از پردازنده اسنپدراگون 425 با سرعت 1.4 گیگاهرتز استفاده می‌کرد، احتمال اینکه این گوشی نیز با همین پردازنده عرضه شود زیاد است.

دوربین اصلی این دستگاه به احتمال زیاد 13 یا 8 مگاپیکسلی خواهد بود و قابلیت ضبط ویدیو‌های فول اچ‌دی را داشته باشد. همچنین دوربین سلفی نیز به احتمال زیاد 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

شیائومی MCT3B از یک باتری 3000 میلی آمپری استفاده می‌کند که برخلاف ردمی نوت 4 ای با باتری 3120 میلی آمپری، 120 میلی آمپر پسرفت داشته است.

این گوشی همچنین از شبکه 4G نیز پشتیبانی می‌کند و به احتمال زیاد این گوشی را جانشینی برای گوشی ردمی 4 ای برگزیده باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

این که مثل همون 5A هست.
فقط مخصوص تلگرام و ترنجی و بروزر ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji