حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر وی 9 پلی و آنر 6 پلی به صورت رسمی رونمایی شدند

همانطور که حدس می‌زدیم هواوی امروز دو گوشی از زیر برند آنر را به صورت رسمی معرفی کرد. آنر وی 9 پلی و آنر 6 پلی دو گوشی مد نظر ما هستند که امروز هواوی از آنها با برچسب قیمتی فوق‌العاده کم پرده برداری نمود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که گفتیم هر دو گوشی مد نظر ما از برچسب قیمتی مناسبی برای افرادی می‌باشند که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای تلفن همراه خود کنند اما می‌خواهند بهترین را در همان هزینه داشتنه باشند.

اول از همه باید با آنر V9 Play شروع کنیم. این گوشی از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولیشن اچ‌دی برخوردار است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/2.2 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد.

این دستگاه از یک باتری 3000میلی آمپر ساعتی در کنار پردازنده مدیاتک “MT6750” استفاده می‌کند. این پردازنده تشکیل شده از 8 هسته پردازشی با معماری کورتکس A53 در کنار پردازنده گرافیکی مالی T860MP2 است. همچنین حافظه داخلی این دستگاه 32 گیگابایت است. البته این گوشی از درگاه کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند اما درصورت نیاز به اضافه کردن کارت حافظه، مجبور به استفاده از یک سیم کارت خواهید بود. همچنین این دستگاه از شبکه 4جی نیز پشتیبانی می‌کند. مقدار رم در این دستگاه متفاوت بوده و شما قادر به انتخاب یک مدل با 3 گیگابایت رم و یک مدل با 4 گیگابایت رم خواهید بود.

سنسور اثر انگشت این گوشی عملکرد قابل قبولی دارد و می‌تواند در 0.4 ثانیه انگشت شمارا شناسایی و قفل گوشی را برای شما باز کند.

آنر وی 9 پلی از اندروید 7.0 در کنار رابط کاربری EMUI 5.1 برای سیستم عامل خود استفاده می‌کند. ابعاد این دستگاه نیز 147.9×73.2 و ضخامتی 7.65 میلی متری است. وزن دستگاه نیز چیزی حدود 145 گرم می‌باشد.

آنر وی 9 پلی از 12 آگوست در چین با 4 رنگ قرمز، مشکی، آبی و طلایی وارد بازار خواهد شد. قیمت اعلام شده برای این دستگاه برای نسخه 3 گیگابایتی 153 دلار و برای نسخه 4 گیگابایتی 183 دلار در نظر گرفته شده است.

آنر 6 پلی

متاسفانه آنر 6 پلی حتی ضعیف تر از آنر وی 9 پلی می‌باشد. این گوشی از یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولیشن اچ‌دی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/2.0 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/2.4، تشکیل شده است. همچنین از دیگر مشخصات این تلفن همراه می‌توان به پردازنده مدیاتک MT6737T در کنار 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود.

پردازنده استفاده شده در این گوشی یک پردازنده 4 هسته‌ای با معماری کورتکس A53 و سرعت فرکانس 1.4 گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی مالی T720MP2 است.

با وجود اینکه اندروید 8 به صورت رسمی رونمایی شده است اما هواوی این گوشی را با رابط کاربری EMUI 4.1 بر پایه اندروید 6.0 رونمایی کرده است که عجیب به نظر می‌رسد.

باتری قرار گرفته شده در این گوشی یک باتری 3020 میلی آمپر ساعتی است که در کنار ابعاد 143.8×72، ضخامت 8.85 میلی متری و وزن 150 گرمی، این گوشی را خوش دست کرده است.

برخلاف آنر وی 9 پلی این گوشی از فردا با قیمت 91 دلار در چین به فروش خواهد رسید؛ متاسفانه هنوز خبری درباره فروش این دستگاه در بازار‌های غیر از چین منتشر نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

چه ربطی به پلی داشت؟
چی اینا مال گیمینگ هست؟

علی شیخ زاده

اینجا پلی معنی گرافیک و گیمینگ نمیده

mTAAHAAm

عکس کاور مطلب فرق داره

ahmad

گوشی با پردازنده مدیاتک ارزش حتی نگاه هم نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji