حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو کی 8 به صورت رسمی رونمایی شد: خبری از دوربین دوگانه نیست

لنوو سومین عضو خانواده کی 8 خود را نیز معرفی کرد اما ظاهرا این گوشی هیچ بویی از نسخه پلاس و یا نوت نبره و یک پایین رده در این سری می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید. 

همانطور که گفتیم این گوشی یک پایین رده در سری کی 8 می‌باشد؛ در این تلفن همراه خبری از دوربین دوگانه و صفحه نمایش فول اچ‌دی نیست و همگی از روی این گوشی حذف شده‌اند. با این اوصاف آیا این گوشی باز هم می‌تواند نظر شمارا به خود جلب کند؟

لنوو کی 8 از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با پنل IPS برخوردار است که از شیشه 2.5دی نیز در ساخت استفاده شده است. سه گیگابایت رم در کنار پردازنده هیلو پی 20 عملکردی روان و بی نقص را برای شما رقم خواهند زد. متاسفانه اطلاعاتی از حافظه داخلی این گوشی منتشر نشده است. این گوشی دارای درگاه کارت حافظه جانبی است اما معلوم نیست که آیا این یک درگاه هیبرد است یا خیر.

لنوو کی 8 دوربین دوگانه ندارد اما با یک دوربین 13 مگاپیکسلی درکنار تکنولوژی PDAF رونمایی شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی دارد و دارای فلش LED است.

اطلاعات کافی از صدای دالبی این گوشی منتشر نشده است ولی این گوشی از صدای دالبی پشتیبانی می‌کند. دو ویژگی دیگه‌ای که از این گوشی می‌توان نام برد استفاده لنوو از یک باتری 4000 میلی آمپری و اندروید 7.1.1 برای این گوشی می‌باشد اما متاسفانه توربو شارژی برای این دستگاه وجود نخواهد داشت و باید مدت زمان طولانی برای شارژ دستگاه صبر کنید.

ویژگی‌های دیگری مثل جک 3.5 میلی متری صدا، دو درگاه قرار گیری سیم‌کارت نانو،رادیو، وای فای و بلوتوث 4.2 این گوشی را تشکیل داده‌اند.

این گوشی در دو رنگ “Venom Black” و ” Fine Gold ” قرار است وارد بازار شود اما هنوز قیمت نهایی این دستگاه مشخص نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
zanyar

مهمترین نکته : رابط کاربری خالص.

Mortazavi

باتری و پردازندش عالیه.
دوربین تکی اگه با کیفیت باشه خداییش نیازی به دوربین دوگانه نیست

mTAAHAAm

چقدر زشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji