حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس کیبورد منحصر به فرد ROG HORUS GK2000 را به نورپردازی RGB مزین می‌کند

اوایل سال 2015 بود که کمپانی ایسوس از کیبورد مکانیکی گیمینگ ROG Horus GK2000 پرده برداشت. طراحی خاص این محصول که با قابی آلومینیومی در هم آمیخته شده بود، ظاهری مدرن را برای آن رقم زده تا از دیگر رقبا متمایز باشد. با این حال نور پس زمینه‌ی این محصول جذاب تک رنگ و تنها به رنگ قرمز بوده که در مقابل انقلاب رنگارنگ کمپانی‌هایی نظیر ریزر، استیل سریز و کورسیر گامی رو به عقب محسوب می‌شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حال پس از گذشت دو سال این کمپانی تصمیم گرفته است تا روحی تازه به این کیبورد ببخشد و ویژگی نورپردازی RGB را به آن اضافه کند. نسخه جدید این محصول گیمینگ که با نام ROG Horus GK2000 RGB معرفی شده است، امکان شخصی سازی نور پس زمینه هر کلید را به صورت جداگانه فراهم آورده تا کاربر بتواند با نرم‌افزار مربوطه آن را به دلخواه تنظیم کند. همچنین به لطف نرم‌افزار انحصاری Aura Sync می‌توانید نورپردازی این کیبورد را با دیگر قطعات کامپیوترتان هماهنگ کنید و نهایت زیبایی را برای تجربه هر چه بهتر گیمینگ به ارمغان بیاورید. نرم‌افزار Aura SDK نیز به توسعه دهندگان شخص ثالث این اجازه را می‌دهد تا نورپردازی ویژه‌ای را برای هر بازی و یا نرم‌افزار توسعه دهند.

البته در این کیبورد شگفت انگیز شخصی سازی فراتر از تنظیم نور پس زمینه رفته و شما می‌توانید عملکرد هر کلید را به طور مجزا تغییر دهید. همچنین ایسوس 5 کلید اختصاصی ماکرو را با حافظه 8 مگابایتی برای این محصول در نظر گرفته است تا بتوانید 10 پروفایل‌ متفاوت را بدون نیاز به نرم‌افزار برنامه‌ریزی کنید.

طراحی و متریال به کار رفته در بدنه ROG Horus GK2000 RGB همانند نسخه اصلی بوده و به قابی تمام آلومینیومی براق مجهز شده است. همچنین در قسمت پشتی کلیدها شاهد استفاده از آلومینیوم آنودایز شده هستیم تا زیبایی آن را دو برابر کند. در زیر کلیدهای این کیبورد نیز، سوییچ‌های Cherry MX red قرار گرفته‌اند تا عملکرد فوق‌العاده‌ و بدون خطای خود را در هنگام تایپ سریع تضمین کند.

در پشت این دستگاه دو پورت USB و دو پورت خروجی صدای 3.5 میلی‌متری نیز تعبیه شده است تا بتوانید موس، موس پد، هدفون و میکروفونتان را به آن متصل کرده و حتی در هنگام بازی گوشی ‌هوشمندتان را شارژ نمایید.

به نظر شما، آیا ROG Horus GK2000 RGB هنوز هم می‌تواند پس از گذشت دو سال به رقابت با محصولات دیگر کمپانی‌ها بپردازد؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مصطفی عباسی

واقعا کیبورد زیبایی هست!
یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ و مکانیکال جهان!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا