حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: موبایل شیائومی می7 (Xiaomi Mi 7) با صفحه نمایش 6 اینچی OLED و پردازنده اسنپدراگون 845 معرفی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی، موبایل

همانطور که می دانید موبایل شیائومی می6 درماه آپریل سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی و عرضه شد.حال تنها پس از گذشت 6 ماه از معرفی این پرچمدار صحبت از ویژگی های کلیدی و زمان معرفی می 7 شده است.باترنجی همراه باشید.

یک شرکت صنعتی در Weibo خبری منتشر کرده است که احتمالا پرچمدار جدید این شرکت چینی از اسنپدراگون 845 و صفحه نمایش 6 اینچی OLED ساخت شرکت سامسونگ بهره خواهد برد. همچنین در انتها اشاره ای به تاریخ معرفی این موبایل دارد که احتمالا در سه ماه اول سال 2018 میلادی معرفی خواهد شد. از آنجا که دوپرچمدار گذشته این شرکت یعنی می 5 و می 6 در ماه آپریل به بازار های جهانی عرضه شده اند،احتمال دارد که شیائومی می 6 زودتر از موعد تعیین شده و بین ماه های ژانویه تا مارس به بازار عرضه شود.

شایعه دیگری که وجو دارد وجود رم 6 و 8 گیگابایتی برای نسخه ادیشن (مخصوص) است. دوربین شیائومی می7 همانند می6 دوگانه و دارای یک لنز تله و یک لنز زاویه دید خواهد بود. انتظار می‌رود که کمپانی شیائومی به استفاده از طراحی شیشه ای و سرامیکی در این موبایل ادامه دهد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم شیایومی می7 دارای یک صقحه نمایش بزرگتر خواهد بود و  با توجه به این روند احتمالا باید منتظر موبایلی با حاشیه بسیار کم باشیم. این بدان معنا است که فضای کافی برای تعبیه حسگر اثرانگشت وجود نخواهد داشت. امکان دارد که شیائومی حسگر اثرانگشت را در زیر صفحه نمایش تعبیه کند. از طرفی دیگر با توجه به معرفی زودتر از موعد مقرر این موبایل احتمال اینکه شیائومی به فکر مکان دیگری برای اثرانگشت باشد نیز وجود دارد.

از انجا که شیائومی می 6 و می 5  هردو دارای صفحه نمایش 5 اینچی می باشند ، طرفداران برند شیایومی احتمال استفاده از نمایشگر 6 اینچی در می 7 را کم می‌دانند اما این این احتمال را نمی‌توان رد کرد زیرا شیائومی تجربه ساخت موبایلی همانند می میکس را در کارنامه خود دارد و دور از انتظار نیست که با توجه به عملکرد کمپانی های رقیب شیائومی، این شرکت نیز دست به کار شده و به ساخت موبایلی تمام صفحه روی بیاورد.

نظر شما چیست؟ ایا شیائومی می7 از مشخصات احتمالی بهره خواهد برد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم