حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: تجربه کاربری الجی وی 30 (LG V30)

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی

الجی وی 30 (LG V30) هر چند همانند نسل قبلی خود با به روزرسانی نسخه سیستم عامل عرضه نشده اما تجربه کاربری آن تغییرات جالبی را تجربه کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تجربه کاربری را از دید الجی ببینیم.

[aparat id=”jDWem”]

صفحه نمایش همیشه روشن

صفحه نمایش همیشه روشن یکی از مواردی بود که اصلا حس جالبی نسبت به آن نداشتم اما پس از تجربه آن، حالا بدون آن نمی توانم زندگی کنم! Always on display حال به لطف نمایشگر P-OLED به کار گرفته شده در الجی وی 30 (LG V30) به این پرچمدار الجی افزوده شده است. تا پیش از این نیز در الجی جی 6 شاهد حضور این قابلیت بودیم اما به دلیل IPS LCD بودن آن خیلی مورد توجه قرار نگرفت. این قابلیت همچنین پیشرفت هایی نسبت به چیزی که در جی 6 دیدیم تجربه کرده است. برای مثال همانند آن چه در رابط کاربری Grace UX سامسونگ سال گذشته عرضه شد، می توانید کنترل موسیقی یا برای مثال دیدن اعلانیه ها را داشته باشید.

همچنین از حالت همیشه روشن به صفحه قفل و باز شدن آن شاهد یک افکت همگون هستیم، همانطور که در رابط کاربری Grace UX سامسونگ دیده بودیم.

Floating Bar

اگر از کاربران سری LG V هستید و خیلی معتاد استفاده از نمایشگر دومش شده اید، حالا این نمایشگر به صورت یک نوار شناور دقیقا در هر جایی که شما بخواهید قرار می گیرد. پس اولا این امکان همچنان حفظ شده و در ثانی از دوردست ترین نقطه روی نمایشگر به هر جایی که شما بخواهید نقل مکان نموده است.

زوم نقطه ای

قابلیت زوم نقطه ای نیز توانایی ویژه ایست که با مشخص کردن نقطه بزرگنمایی شما می توانید بدون تکان دادن موبایل، روی آن بخش از کادر زوم کنید. همچنین سرعت و شدت بزرگنمایی به نرمی صورت می گیرد.

Cine Video

حالت Cine Video برای ویرایش ویدیو با افکت های مختلف است که به صورت مستقیم روی نرم افزار دوربین قرار گرفته است و قابل تغییر نیز هست. حالت Graphy در دوربین برای عکاسی حرفه ای با تنظیمات دستی است و برای کاربری مناسب است که از تنظیمات دستی سررشته ای ندارد اما می خواهد تصاویری متفاوت بگیرد. با استفاده از این حالت شما روی چند حالت برنامه ریزی شده قرار می گیرید و تصویر خود را ثبت کرده و سپس از شبکه اجتماعی مشخص شده می توانید به اشتراک بگذارید. همچنین توانایی ویرایش ویدیو، کوتاه کردن و یا سرهم کردن آن ها را نیز دارید.

کیفیت صدای Hi-Fi

صدای با کیفیت Hi-Fi با Quad DAC نیز از قابلیت های سخت افزاری است که وقتی با مدیریت بخش نرم افزاری همگام شود می تواند همان خروجی را بدهد که شما دوست دارید.

گوگل اسیستنت (Google Assistant)

گوگل اسیستنت (Google Assistant) از قابلیت های ویژه اندروید 7 است که ابتدا برای موبایل های پیکسل گوگل در دسترس بود و حالا الجی برای الجی وی 30 آن را در نظر گرفته است.

میانبر برنامه ها

میانبر برنامه ها برای دسترسی راحت تر در نظر گرفته شده که این نیز از قابلیت های پیش فرض اندروید 7 است. بدین صورت با لمس طولانی روی آیکون می توانید منو میان برهای برنامه را فراخوانی کنید.

بازکردن قفل با صدا

باز کردن قفل با صدا از دیگر امکانات الجی وی 30 به شمار می رود که البته شاید خیلی کاربردی نباشد اما جالب است.

لانچر بازی

قابلیت مخصوص بازی نیز شبیه به Game Launcher سامسونگ به شما قابلیت های شخصی سازی کیفیت و عملکرد بازی، ثبت ویدیو و اسکرین شات و البته عدم مزاحمت اعلانیه ها را می دهد.

نظر شما درباره UX یا تجربه کاربری الجی وی 30 (LG V30)‌ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

یه فبلت دوست داشتنی واسه ما
یه سکوی پرتاب و فرصت بزرگ واسه الجی

ahmad

امکامات نرمافزاریش واقعا عالیه تنها ایرادش زشت بودنشه بنظر من . یه خبر خوندم ظاهرا قراره 750دلار قیمت بخوره اگه اینجور بشه به شدت ارزش خرید داره

Peiman

قابلیت های خوبی داره ولی بشدت زشته و اصلا همخونی نداره با گوشی

Daryaben

واقعا همه چیزش دم دست و عاااالیه. نمایشگر شناور و افکتهای فیلمبرداریش واقعا محشر بود. به نظرم خیلی امکاناتش مفیدتر و روونتر و دم دستتر شده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)