حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستگاه Trekstor WinPhone 5.0 رونمایی شد: تلفنی از جنس ویندوز 10 موبایل

شرکت Trekstor امروز اقدام به معرفی گوشی جدیدی در طی نمایشگاه IFA 2017 کرد. نام تلفن همراه جدید این شرکت وینفون 5.0 (Winphone 5.0) نام دارد و مشخصاتی بالا رده با توجه به وجود سیستم عامل ویندوز 10 موبایل دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این دستگاه واقعا ظاهر بسیار زیبا و دلنوازی با توجه به استفاده کردن از شیشه و فلز در طراحی آن دارد. قاب دور این گوشی از جنس آلمینیوم و قاب پشتی، میزبان شیشه است.

شاید این دستگاه ظاهری زیبا داشته باشد اما وقتی که به بخش مشخصات این دستگاه می‌رویم به میان‌رده بودن این دستگاه با توجه به استفاده کردن از 3 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و پردازشگر اسنپدراگون 617، پی می‌بریم. گرچه، ویندوز 10 موبایل یکی از بهینه ترین سیستم‌عامل‌های بازار می‌باشد که با پردازنده‌های پایین‌رده نیز، روانی خاصی دارد.

این دستگاه با صفحه نمایشی 5.0 اینچی اما رزولیشن نامعلوم رونمایی شده است. همچنین اگر بخواهیم درمورد طراحی این گوشی حرفی بزنیم باید بگوییم که شاید مقداری شبیه به گلکسی A5 نیز باشد. اسپیکر این گوشی در سمت راست لبه پایینی و پورت یو‌اس‌بی نیز در وسط لبه پایینی دستگاه قرار دارد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

طراحیش خوشگله

EBRAHIM

خاک تو سر مایکروسافت

پارسا گل‌نیا

جالبه

Peiman

هدفش از معرفی همچین چیزی چی بوده؟؟؟؟

Mortazavi

چقدر شبیه گوشی دوست‌داشتنی آیفون 5s هست.
چرا مایکروسافت شکست وینفون رو قبول نمی کنه؟!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji