حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طنزنامه: اندر احوالات گلکسی نوت؛ خاطرات و یک‌سالگی…

اندر احوالات گلکسی نوت
این پست یکی از اون پست‌هایی هست که من پیشنهاد می‌کنم از دست ندید، در سالگرد معرفی نوت 7 هم خواستیم یادی از آن شرور روزگار و سوابق درخشان‌اش کنیم و هم با نگاهی طنز‌آمیز به اتفاقات غمگین گذشته بخندیم. هرگونه شباهت اسم با شخصیتهای واقعی، به هیچ وجه اتفاقی نبوده و نیست و کاملا از پیش برنامه ریزی شده آخه ما اهل این سوسول بازیا نیستیم، مثل بعضی فیلما که حاضر نمیشن زیر بار مسئولیت برن. به امید فردایی بدون انفجار و ترس، پس با ترنجی همراه باشید.


قبل از معرفی نوت 7 خیلی شوق دیدار داشتم با این گوشی خوش استایل و سیکس‌پک روزگار، با خودم فکر می‌کردم اگه یه نوت 7 دستم بود می‌تونستم کاری کنم همه فامیل بهم غبطه بخورن، اما الان که فکرشو میکنم اگه یه نوت 7 دستم بود فامیلا بیشتر ازم می‌ترسیدن تا اینکه بهم غبطه بخورن.
همممممم، حتی استاد موپالمو هم فکرشو نمی‌کرد که روزی سامسونگ تبدیل به رقیبی قدرتمند برای بمب‌های آتشی‌اش بشه. تصور اینکه سامسونگ با الگو‌گیری از گروه دامول دست به ساخت اسمارت‌فون بزنه از اون تصور‌های محالیه که حتی به عقل جن هم نمیرسید/:
آیا می‌دانستید؟
اگه دوران جومونگ گلکسی نوتی وجود داشت می‌تونستن کل چین رو باهاش تصرف کنن.حالا بیخیال این حرفا، با هم نگاهی گذرا به زندگی نوت هفت سامسونگ زاده میندازیم:
نوت 7 در خانواده‌ای بی در و پیکر زاده شد، از همان کوچکی عادت داشت تا همیشه قلم اس‌پن خودشو سر کلاس جا بذاره و البته همیشه کتک‌های پدر سرجاش بود گرچه ظاهر ماجرا آن بود که نوت 7 زاده شده تا همانند شوالیه‌ها به جنگ با اژدها برود، اما به راستی آن اژدها خود نوت 7 بود که ملت را به آتش می‌کشید.بیچاره ملتی که از سرنوشت نوت 7 بی‌خبر بودن.
هرچه زمان به جلوتر می‌رفت نوت 7 ما هم بزرگ و بزرگ تر می‌شد، برعکس بقیه بچه‌های محل،هیچکس از نوت 7 دل خوشی نداشت، طوری که حتی G5 ال‌جی هم دریچه دیافراگمش بسته شده بود(کاسه صبرش لبریز شده بود)، اما چه میشد کرد؟ /؟

 

یه پیام بازرگانی با هم ببینیم و برگردیم به سر ماجراهای شیرین گلکسی نوت.

Gta Strike

وقتی قیمه‌ها رو میریزی تو ماستا و هیچ کاری هم نمیشه کرد.

خب برگردیم سر ماجرای خودمون، این CJ هم چقدر بیکاره لامصب
نوت 7 در جوانی بخاطر مشکلات زیادی که داشت تصمیم به مهاجرت گرفت و در یکی از کشورهای خاورمیانه ساکن شد اما این آخر ماجرا نبود، ماجراها ادامه داشت تا اینکه نوت 7 داستان ما با دوستای جدید آشنا شد. زورگیری، کیف قاپی، گروگان‌گیری، ضرب و جرح و … از مهمترین اقدامات این خشن‌فون بود.
روزی رسید که نوت 7 داستان ما دیگه این خلافا براش کوچیک به نظر میومد و اینطوری بود که با پیشنهاد و دعوت ا.ب.ب، سردسته مخوف گروهک داعش، نوت هفت هم به این جرگه پیوست.
آیا ‌می‌دانستید؟
اوج قدرت داعش از زمان آغاز حواشی نوت 7 شروع شد و تا جمع‌آوری نوت هفت های بازمانده از بازار، قدرت داعش کماکان ادامه داشت.
نوت 7 اکنون به موجودی شرور و خفن تبدیل شده بود و واسه خودش یه پا انفجار بود. این آدم شرور و بی کله بارها بخاطر زمین‌گیر کردن دشمنانش تبدیل به افتخار این گروهک شده بود و به همین دلیل توسط ا.ب.ب، به ابوالنوت النفجاری ملقب گشت.

شاید از خودتون بپرسید اون همه نوت هفت جمع آوری شد به کجا رفت؟ بله درست حدس زدید، همه اونا رو داعش سفارش داده بود جهت استفاده در میدان نبرد.اما این کل ماجرا نبود و باید اینم اضافه کنیم که سر دسته کل عملیات های تروریستی اروپا کار خود نامردش بود.

جمعی از سرکردگان گروهک‌های تروریستی.

اکنون نظر شما رو به نظرات چندی از شخصیت‌های مهم در وصف نوت هفت جلب می‌کنم:
ا.ب.ب: مرد در زمین یکی است و آن هم تو هستی، به خدا قسم.
تیم کوک: این خوبه که یه نوت کاربرد‌های نظامی هم داشته باشه.
ترامپ: درسته من دیوونه ام، ولی نوت هفت از منم دیوونه تر بود.
خودم: اونقدری که من از نوت 7 ترسیدم، ملت از داعش نترسیدن.
م.چ:داداچ خیلی باهات خندیدیم دمت گرم مرسی، حلالمون کن.
ص.م: راستی عارف، یه مدت از بس اخبار انفجار داشتیم به ذهنم رسید یه سایت بزنم پهلو ترنجی به اسم بمبکی 🙂

از خفن ترین سوابق درخشان نوت هفت میشه به 195 مورد عملیات انتحاری کاملا تر و تمیز و موفقیت آمیز اشاره کرد. کارگردان فیلم محبوب جوخه انتحار اخیرا گفته است که سری جدید این فیلم با محوریت نوت هفت برای سال 2019 عرضه خواهد شد.در این‌جا خلاصه‌ای از زندگی مرحوم نوت هفت رو با هم دیدیم.
قبلا هم گفتم که شوق زیادی برای دیدن نوت هفتم داشتم، خب میدونید اولین سری نوت که ضد اب شده بود، لبه اج داشت، بهترین و قوی ترین باطری ممکن تو سری نوت رو داشت، جدیدترین نسخه نرم‌افزار روش سوار بود ودیگه ادامه بدم تموم نمیشه.

بهترین راه برای شارژکردن نوت 7

نوت هفت همون روزای اول چنتا انفجار داشت ولی ملت گوششون بدهکار نبود چون تا دلتون بخواد انفجار قبلا هم دیده بودیم تو مدلای مختلف بقیه گوشیا، انفجار چیز مهمی نبود و همون اوایل خبر رسید قلم نوت 7 توی درگاه قلم گیر میکنه و به این راحتی در نمیاد، بیشتر که پیش رفتیم با خوی شرارت گر نوت هفت بیشتر اشنا شدیم انفجارا روز به روز بیشتر میشد و همه رو نگران کرده بود.

حمل نوت هفت تو اماکن عمومی ممنوع شده بود، کافی بود تو یه پرواز درآمریکا یه دونه نوت هفت تو جیبت بگیرن تا کل نیروهای امنیتی اون ایالت مثل مور و ملخ بریزن سرت(مث اون موقع که تو GTA پنج ستاره خلاف جمع میکردی و ارتش خیابونا رو میبست).

یکی از یک بدتر… .

سامسونگ شروع به جمع‌آوری نوت‌های عرضه شده و ارائه نسخه ریفرش شده کرد و این خودش مارو به یاد جمله معروف “داداچ داری اشتباه میزنی” مینداخت.همچنین یه غلط کردم خاصی هم توی چهره سامسونگ بیچاره دیده میشد. هههه، یادت میاد وقتی با بچه های آقای تیم کوک اپل پناه دعوا را مینداخت تو ساده از کنار این ماجراها رد میشدی؟(اشاره به انفجارهای گذشته سری نوت و عدم سعی سامسونگ برای رفع مشکل).

اقا چشتون روز بد نبینه سری رفرش شده با باطری جدید هم از ویژگی ترکیدن ولی این بار با قدرت بیشتر بهره میبرد. از اون خنده دار ترین مواردی که میشه اشاره کرد این بود که نوت هفت قصه ما تبدیل به سوژه مادسازان GTA V شده بود، به این شکل که یه نوت هفت مینداختی وسط خیابون صدای جیغ و داد ملت تا هفت کوچه اونورتر می‌پیچید.
از همه اینا بگذریم نه زندانی شدن نوت هفت ابروی سامسونگ رو برگردوند و ضرر سنگین رو جبران کرد و نه جمع آوری و تعویض رایگان اش.حالا نوت هفت داشت تو زندان آب‌یخ میخورد، گوارای وجودت عزیزم بازم میترکی؟

با نوت 7 خیابان‌ها را به آتش بکشید.

اقا بعد این قضایا سامی دید اوضاع خیلی شیر تو پلنگ شده، تصمیم گرفت تربیت نوت هشت رو جدی تر پیگیر باشه، اون همه بی ابرویی، ترس، ضرر، فوش و نفرین ملت پشت سامسونگ بخاطر جدی نگرفتن اهمیت تربیت در دوران کودکی بود.پس ای پدران زحمتکش، اهمیت تربیت فرزندان را جدی بگیرید، نگرفتین هم نگرفتین فقط سوژه خنده ملت فراهم میشه 🙂

تا مدتها ملت دنبال علت انفجار نوت هفت میگشتن ولی حتی یه بار هم کسی نپرسید شاید دلیلش تربیت نادرست بچه باشه، بله اهمیت تربیت از اون چیزی که فکر میکنید به شما نزدیکتره، همین اس 8 رو ببینید چه گل پسریه، بخاطر تربیت درست درمونه.

الان بیشتر از یک‌سال از اون ماجراها میگذره، سامسونگ از اون وقایع عبرت گرفته و اینا قبل از اینکه برای سامسونگ خرج‌آور باشه، به نفع ملت تموم میشه چون نظارت روی کیفیت ساخت محصول بیشتر شده و در نتیجه شاهد اسمارت‌بمب‌های سابق نیستیم و انگشتان قشنگمون مث رون مرغ کباب نمیشه.

سامسونگ همه تلاشش رو کرده تا توی نوت هشت دیگه شاهد انفجار و مشکلاتی از این دست نباشیم. خدارو شکر تا الان انفجاری از اس 8 مشاهده نشده پس میشه امیدوار بود که انفجار و آتیش گرفتن برای نوت 8 هم درکار نباشه.

همونطور که اطلاع دارین نوت هفت این مدت زندانی بود و داشت از گذشته ننگین خودش درس میگرفت الانم طبق اظهارت بابای خوبش ینی سامسونگ پسرش اصلاح شده و قراره دوباره به جامعه برگرده و خبر خوش اینکه دیگه انفجاری هم نمی‌بینیم و عاشقان سری نوت که پول خریدن نوت 8 رو ندارن می‌تونن دوباره نوت 7 رو داشته باشن.

 

نویسنده طنز گلکسی نوت خودش طرفدار سامسونگه، پس لطفا نریزین زیر کامنتا ما رو بشورین با تشکر از کاربران فهمیم سامسونگ و در راس آنها کاربران فهمیم ترنجی بجز م.ر.م .

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

عالی بود با کلی کنایه بیشتر تیکه هاش منطقی بود خخخ

aghil

ترنجی کارت بیست.

پارسا گل‌نیا

ایده های عالی و اجراهای عالی تر. اگه همه متوجه بی طرفی این بخش و هدف اون بشن تو یه مدت کوتاه کلی پیشرفت می بینیم.

mohammad70

سلام
واقعا عالی بود خسته نباشید ولی واقعا خیلی بد هست تو خیابون گوشی تو جیبت باشه شروع کنه به سوختن باز خدا رو شکر نوت ۷ بزرگ بود از امکان جی ال ایکس بی بهره بود شاد باشید

Shahryar

??

Peiman

عالی بود ?
یکی از دستاورد های این طنز نامه اینه ک از تعصب بیجا کاسته میشه

REZA

حیف بود نوتخ بنظرم که از نوت جدید جالب تر بود.
حیف شد،حداقل نواوری های بهتری داشت.نه الان که نو اوریش شده دوربین دوگانه که همه دارن و حاشیه خیلی کمش!

Mortazavi

حیف این گوشی.
ای کاش از برگشتش هم میگفتید.
درود بر شما متن زیبا البته به غیر از قسمت آخرش (م. ر. م) ??

Peiman

“تشکر از کاربران فهمیم سامسونگ و در راس آنها کاربران فهمیم ترنجی بجز م.ر.م .”
من این قسمتو نفهمیدم م.ر.م کیه؟؟؟؟؟

Mortazavi

احتمالاً یه منتقد.
متأسفانه تو کشور ما کسی که انتقاد درست کنه با این ادبیات زشت غیر فهیم شناخته میشه ?

Pouya

کلا ایده طنز نامه ایده ی خوبی بود خوش حالم گه ترنجی داره به روزای اوجش برمیگرده

Mostoul

م ر م کیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ؟

ahmad

واسه منم سوال شد

Ali.v

???سامی خطر???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان