حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به الجی وی 30 (LG V30) ساختارشکنِ شجاع

بدون هیچ تردیدی می توان شجاع ترین شرکت در زمینه فناوری را الجی دانست. شرکتی که کارنامه ای پر از سعی و خطاهایی دارد که اصلا شبیه به هم نیستند. از الجی جی 2 شروع کنید تا الجی جی 6، تغییرات مسلما متحیر کننده اند. خانواده الجی وی (LG V) برای فبلت های متمرکز بر تولید محتوای چند رسانه ای تولید و با یک قابلیت ویژه مثل نمایشگر دوم ارایه شدند. این خانواده درب پشتی قابل باز شدن توسط کاربر و باتری قابل تعویض توسط وی را داشتند اما حالا در وی 30 شاهد در شکسته شدن تمام تابو های این سری هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با الجی وی 30 (LG V30) هیجان انگیز از نزدیک تر آشنا شویم.

مشخصات الجی وی 30

اجازه بدهید یک نگاه واضح تر به نمای جذاب جلویی و مشخصات سخت افزاری در یک نگاه داشته باشیم. همانطور که می بینید وی 30 (V30) برای الجی یک دستگاه خیلی خاص و جذاب است. ابتدا می توان گفت وی 30 قدرتمندترین موبایل ساخته شده توسط الجی است و برخلاف الجی جی 6 دیگر شاهد استفاده از سخت افزار قدیمی نیستیم. چیپست اسنپدراگون 835 در کنار حافظه داخلی حداقل 64 گیگابایتی احساس به روز بودن سخت افزاری را به شما می دهد. البته اگر الجی هم از 6 گیگابایت حافظه رم استفاده می کرد شاید در مقایسه با گلکسی نوت 6 دیگر نقطه ضعفی نداشت.

قابلیت شارژ بی سیم، گواهی IP68 و باتری 3300 میلی آمپری از دیگر مشخصات این فبلت 6 اینچی QHD با نمایشگر بدون حاشیه است.

الجی وی 30

طراحی الجی وی 30 در جهت تکامل الجی جی 6 ادامه داده شده است که به نظر ما واقعا زیباست. اینجا مورد عجیب خاصی را شاهد نستید و همه چیز عقلانی و زیبا در کنار هم با سادگی تمام قرار گرفته اند. درباره حجم باتری برخی انتقاد می کنند اما ما امیدواریم به لطف چیپست بهینه تر بتواند عمر باتری بهتری ارایه کند.

مسلما بخش دوربین اصلی یکی از نقاط قوت وی 30 خواهد بود. چه از فرمت خام قابل ویرایش در فیلم برداری تا دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی با f/1.6 و دوربین 13 مگاپیکسلی زاویه دید عریض! همه و همه وسوسه کننده اند.

سخن را کوتاه و شما را به تماشای ویدیو نگاه اولیه الجی وی 30 (LG V30) دعوت می کنیم:

 

نظر شما درباره بهترین پرچمدار الجی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

فقط میتونم بگم بینظیر

parsavalaei

واقعا مواردی که تو کنفرانس گفته شد که بی نظیر بود اما باید صبر کنیم و تو مقایسه ها ببینیم که واقعا اونقدری تفاوت ایجاد میکنه یا نه
من خودم به شخصه نوت ۸ رو ترجیح میدم به خاطر بیکسبی و اس پن و عکاسی پرتره و صفحه نمایش و احتمالا پردازش و سخت افزار قوی تر

Peiman

همه چى خوبه
طراحی عالی
دوربین عالی
صفحه نمایش عالی
صدا عالی
سخت افزار بروز
فقط این رابط کاربری زشته ک اصلا با گوشی همخوانی نداره و باعث میشه خیلیا از جمله من به این گوشی فکر نکنن

REZA

باتری 3300 عالیه فقط باید ببینیم ال جی میتونه بهینش کنه یا نه
بقیه چیزا عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)