حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا 2017: ال جی V30 در 4 رنگ لو رفت

تنها ساعاتی مانده به معرفی رسمی LG V30 تصویری افشا شده که این اسمارت‌فون را در 4 رنگ به نمایش می‌گذارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

چند ساعت دیگر ال‌جی در کنفرانس خود در ایفا 2017 از پرچمدار جدید خود با نام وی 30 پرده بر می‌دارد. و حالا تصویری منتشر شده که به ما اطلاعاتی درباره رنگ و ظاهر این گوشی هوشمند می‌دهد. عکس نام برده به این صورت است:

این عکس در توییتر و توسط یکی از لو دهنده‌های معروف به نام Evan Blass منتشر شده است که وی 30 را در چهار رنگ مشکی، نقره ای، آبی‌دریایی و بنفش در معرض دید همگان قرار می‌دهد که البته معلوم نیست هر 4 رنگ به صورت جهانی در دسترس باشد و به فروش برسد. همچنین یک لوگو B&O در پشت این تلفن دیده می‌شود که البته به احتمال زیاد در نسخه جهانی موجود نخواهد بود. اما ال‌جی پیش از این تایید کرده که برای بهبود سیستم صوتی وی 30 با این شرکت در همکاری بوده است.

پیش از این نیز وجود دوربین دوگانه با امکانات بالا و اپرچر با گشودگی F.1.6، صفحه‌نمایشی پر قدرت و ارتقا یافته و بسیاری از ویژگی‌های هیجان‌انگیز دیگر در این اسمارت‌فون تایید شده است و ما مشتاق معرفی آن هستیم تا ببینیم دست‌پخت جدید این غول کره‌ای چه مزه‌ای دارد.

نظر شما در رابطه با این اسمارت‌فون چیست؟ آیا به اندازه کافی برای مقابله با رقبا قدرتمند و انقلابی ظاهر خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

مگه داریم به این قشنگی

REZA

عجب گوشییه.

siavash-t

اکه مثل عکس بالایی یه حالت کشویی داشت چقدر خوب می شد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.