حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی گوشی‌های V30 و V30 Plus را در تاریخ 16 شهریور عرضه خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ال‌جی، موبایل

رسانه‌های کره ای گزارش داده‌اند که گوشی‌های V30 و V30 Plus در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) در کشور تولید کننده این گوشی عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گفته می‌شود نسخه استاندارد گوشی ال جی V30 در رنگ‌های سیاه، آبی، نقره ای و اسطوخودوس معرفی خواهد شد و در ابتدا نسخه پلاس فقط در رنگ‌های سیاه و سفید از راه خواهد رسید. منابع گفته‌اند این گوشی‌ها در دو نسخه در دسترس قرار خواهد گرفت که نسخه 128 گیگابایتی با دستیار گوگل به قیمت 900 دلار و نسخه ارزان‌تر 64 گیگابایتی با قیمت 800 دلار به فروش خواهد رسید.

هنوز چیزی از تفاوت‌های این دو گوشی در دسترس ما قرار نگرفته است و حتی مشخص نیست نسخه پلاس در تمام جهان عرضه می‌شود یا نه ولی تا جایی که می‌دانیم هردو از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 با 6 گیگابایت رم بهره می‌برند و دارای سنسور دومی با دیافراگم 1.6 هستند.

سازنده اصلی تجهیزات در کره جنوبی که قبلا اعلام کرده بود این گوشی در 31 آگوست که قبل از نمایشگاه IFA است معرفی خواهد شد این بار گفت احتمالا در 7 سپتامبر ال جی از این دستگاه با اندروید 7.1.1 رونمایی می‌کند. رقیب اصلی V30 که قلمدار جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 است برنامه ریزی شده تا در تاریخ 15 سپتامبر در تمام جهان عرضه شود که امکانش را می‌دهد که ال جی دست به کار شود تا در همان روز معرفی این گوشی‌ها را در بازار‌های مهم مانند میهن خود عرضه کند.

نظر شما درمورد فبلت قدرتمند جدید این شرکت کره ای چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذراید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی دیر نیست 16 شهریور؟؟؟
در ضمن نسخه پلاس برتری خاصی نداره انگار، بهتره معرفی نکنه

ahmad

اه بابا چقدر منتظر بشیم اخه

Mortazavi

فبلت کاملی هست و از نوت8 زیباتره و احتمالن صفحه بهتری هم داشته باشه ولی بنظرم دوربین تله سامسونگ از واید الجی پرکاربرد تر هست.

Mortazavi

مگه سنسور اصلی با دیافراگم 1.6 نیست؟
اینکه نوشتید سنسور دومی با دیافراگم 1.6 یعنی سنسور وایدش این دیافراگم رو داره؟
البته از نظر حرفه‌ای دیافراگم استاندارد که برای تمام نورها و تمام عمق های تصاویر عالی عمل کنه 2 یا نهایت 1.8 هست و بقیه تبلیغاتی هست و از طرفی باعث اوراکسپوژر تو روز و مات شدن اشتباه پس زمینه تو بعضی عکسها میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور