حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریزر از کنترلر ایکس‌باکس جدیدش با نام Wolverine Ultimate رونمایی کرد؛ محصولی دیوانه کننده برای گیمرها

کمپانی مایکروسافت مدتیست که کنترلر ایکس‌باکس خاصی را با نام Elite و به صورت جداگانه برای گیمرهای جدی و حرفه‌ای عرضه می‌کند، اما این بار ریزر آمده تا چیزی فراتر را در اختیار کاربران قرار دهد. این شرکت امروز از کنترلر دیوانه کننده‌ی Wolverine Ultimate پرده برداشت تا همانند نامش به بهترین پستاندار دریایی در میان محصولات همرده‌اش تبدیل شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پدهای این محصول فوق‌العاده قابل تعویض بوده و همچنین امکان جابه‌جایی شش ماشه‌ و دکمه‌های آن نیز وجود دارد تا بتوانید به راحتی آن را شخصی سازی کنید. همچنین در آن شاهد دکمه‌هایی جهت دسترسی سریع، گریپ لاستیکی ضد لغزش برای افزایش ارگونومیک، جک 3.5 میلی‌متری صدا و یک کابل جدا شدنی 3 متری بافته شده از جنس فیبر بودیم. یکی از نکات جذاب این کنترلر بهره بردن از ویژگی انحصاری Chroma این شرکت با امکان شخصی سازی در 16.8 میلیون رنگ است که آن را از رقبایی مانند کنترلر Elite متمایز می‌کند.

همچنین لازم به ذکر است که ریزر Wolverine Ultimate قابل تنظیم بوده و علاوه بر کنسول ایکس‌باکس، با رایانه‌های شخصی نیز کار می‌کند. با این وجود ریزر در صفحه مربوط به این محصول در وبسایت خود، هیچ اشاره‌ای به قابلیت اتصال بی‌سیم این کنترلر نکرده و این بدان معناست که باید آن را با سیم به ایکس‌باکس خود متصل کنید. به نظر می‌رسد که این محدودیت به دلیل ویژگی Chroma وضع شده باشد.

کنترلر Wolverine Ultimate در ماه آینده و همراه با آغاز نیمه چهارم سال 2017 میلادی به صورت جهانی و با قیمت 159 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

شما محصول جدید ریزر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

والا این منم دیونه کرده چه برسه گیمرا

Mortazavi

???

Big S

خوار دسته ??

Mortazavi

فقط سونی و پلی استیشن.
من که از وقتی پلی4 خریدم از کارم استعفا دادم ??

Peiman

تو این مورد باهات موافقم. پلی استیشن بی نظیره

ahmad

نمیدونم چرا از ایکس باکس بیشتر خوشم میاد

Big S

منم
❤️?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا