حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه Xbox One X Scorpio Edition فراتر از تصورات مایکروسافت فروخته شد

در کنفرانس گیمزکام مایکروسافت نسخه‌ایی خاص از Xbox One را به نام Xbox One X Scorpio Edition برای طرفدارانی که عادت به انتظار در صف‌های طولانی خارج از فروشگاه برای خرید محصولات مایکروسافت داشتند معرفی کرد.  این نسخه اولین Xbox One X موجود برای پیش خرید بود و بنظر ‌می‌رسد که فروش آن از تصورات و انتظارات مایکروسافت بیشتر بوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Aaron Greenberg رییس بازاریابی بخش Xbox اعلام کرد که  Xbox One X Project Scorpio Edition  سریع‌تر از چیزی که کمپانی مایکروسافت انتظار داشت فروخته شد. موجودی آمازون کمتر از 25 دقیقه تمام شد.

ما انتظار داشتیم که موجودی این کنسول برای حداقل یک هفته کافی باشد اما کمتر از یک روز تمام شد…. ما مقدار موجودی را در اختیار عموم نمی‌گذاریم.  Xbox One X Project Scorpio Edition برای طرفداران اصلی و قدیمی ما که در صف‌های طولانی منتظر می‌ماندند بود

Greenberg  گفت که طرفداران سر سخت مایکروسافت به خوبی پاسخ مایکروسافت را دادند. طرفداران اهل آلمان بشدت برای گرفتن این نسخه محدود از کنسول مایکروسافت هیجان زده بودند. Greenberg تصور می‌کند که نرخ فروش آن‌ها در آلمان سریع‌ترین برای Xbox One X بوده است.

نسخه استاندارد کنسول Xbox One X در 7 نوامبر قابل خریدن است.

نظرات خود را با ترنجی درمیان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

شخصا play station ترجیح میدم

Monarch

موافقم

ahmad

فقط ایکس باکس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید