حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فبلت بی حاشیه شیائومی Mi MIX 2 گواهی 3C را در چین دریافت کرد

گزارشات جدید حاکی از تلاش شرکت شیائومی برای دریافت گواهینامه 3C برای فبلت قدرتمند Mi MIX 2 است که این گواهی برای اخرین مرحله استاندارد سازی محصولات است تا شرکت‌ها محصولات با کیفیتی را عرضه کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

روز به روز شایعات بیشتری از فبلت بی حاشیه جدید شیائومی منتشر می‌شود که اخرین آن‌ها در وب سایت Weibo چین منتشر شده که گفته این فبلت با صفحه نمایش کوچک تر از سال قبل عرضه می‌شود که توسط شرکت بزرگ JDI ساخته شده است. شایعات دیگر هم به استفاده از فولاد ضد زنگ در اطراف بدنه اشاره کرده است و علاوه بر این احتمالا این گوشی دارای شارژر MDY-08-ES است که از Quick Charge 3.0 بهره می‌برد.

قلب تپنده این فبلت قدرتمند اسنپدراگون 835 خواهد بود که 8 گیگابایت رم در کنار آن قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری در هفته‌های آینده منتشر شود و بزودی شاهد معرفی این فبلت قدرتمند خواهیم بود که حتی حاشیه بسیار کم گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ و ال جی را به تمسخر خواهد گرفت.

نظر شما درمورد فبلت بی حاشیه آینده شرکت شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Big S

دوربین جلوش کجاشه پ??

Peiman

یکم دقت کنی اون گوشه پایین سمت راست

Mortazavi

احتمالاً اون حاشیه کوچیک پایین مال دوربین جلوست

Peiman

واقعا زیباست. شیامی با معرفی این گوشی بدون حاشیه رو برای بقیه تعریف میکنه

ahmad

من سری قبل به این گوشی گفتم بدرد نخور خیلیا ناراحت شدن واقعا گوشی زیبایی هست فقط کاش از یوتیوب فیلمای نسل قبلی رو در مورد استحکام گوشی ببینید

Mortazavi

وای که چقدر کار باهاش شیرین و لذت بخش اگه مثل قبلیش شکننده نباشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور