حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 8 و 7s پلاس حافظه رم 3 گیگابایتی خواهند داشت

اپل در روز 12ام سپتامبر یعنی سه‌شنبه 21 شهریور، قرار است از سوگلی‌های جدید خود رونمایی کند. احتمالا امسال شاهد سه گوشی هوشمند جدید خواهیم بود؛ آیفون 8 و 7s و 7s پلاس که مشخصات متفاوتی از لحاظ سخت افزاری خواهند داشت. امروز شایعات جدیدی پیرامون میزان حافظه رم این سه دستگاه منتشر شده است که در ادامه قصد داریم به شرح آن‌ها بپردازیم، پس با ترنجی همراه باشید.

پیش بینی می‌شود که پیش فروش آیفون‌های جدید سه روز بعد از معرفی یعنی از 15ام سپتامبر آغاز شود و در نهایت یک هفته بعد هم فروش اصلی شروع شود. مدل پایه یعنی آیفون 8 قرار است 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد، مدل بعدی 256 گیگ و در نهایت مدل قوی‌تر و اصلی هم 512 گیگابایت حافظه خواهد داشت.

آیفون 8

هنوز درباره‌ی قیمت‌گذاری‌های این سه مدل صحبت زیادی نشده است و تنها میدانیم که بر اساس گزارش نیویورک تایمز، آیفون 8 حدود 1000 دلار برای خریداران تمام خواهد شد. پیش‌تر هم تصویری از ماژول حافظه 64 گیگابایتی مدل Nand برای آیفون 8 که توسط San Disk ساخته شده بود، منتشر گردید و باعث شد که احتمال وجود قابلیت استفاده از کارت حافظه در آیفون جدید افزایش پیدا کند.

San Disk حافظه برای آیفون

حافظه‌ی رم نیز از مواردی است که در آیفون‌های جدید مورد بحث است؛ شایعات جدید حاکی از آن است که ظرفیت رم آیفون 8 و 7s پلاس 3 گیگابایت و برای آیفون 7s این عدد 2 گیگابایت خواهد بود. این در حالی است که شاهد عرضه‌ی پرچمداران اندرویدی با 4 و 6 گیگابایت رم هستیم که عدد بسیار بالاتری است و این نشان از مدیریت خوب این حافظه در iOS است و البته نباید از مولتی تسکینگ خوب اندروید هم بگذریم. نظر شما چیست؟ با این مشخصات و قیمت علاقه‌ای به خرید آیفون‌های جدید دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

کافیه بنظرم

Mortazavi

هیچ وقت به خرید آیفون علاقه نداشتم چون از محدودیت بدم میاد و از طرفی معتقدم تکنولوژی برای لذت بردن نه کلاس گذاشتن

Pouya

شدیدااا باهات موافقم

Mortazavi

وقتی میشه پرچمداری با صفحه فوق‌العاده 4k hdr. و دوربین پیشرفته و بالاترین کیفیت ژاپن یا فبلتی با صفحه oled الجی که تلوزیون هاش تو دنیا اول هست و دیافراگم 1.6 و انبوهی از امکانات یا اسمارتفونی با دو لنز کارلزایس و برند نوکیا خرید چرا این همه پول برای امکانات کمتر و صرفاً بخاطر برند بدم؟
البته این نظر من هست و فن های اپل هم نظرات محترم خودشون رو دارند.

ahmad

یه جورایی درست میگی ولی به غیر ایران فن های اپل هم نظر خودشونو دارن از اکوسیستمش بگیر تا کیفیت و پشتیبانی و برنامه های منحصر بفرد ولی اون دلیلایی که شما گفتین درسته ولی کافی نیس مثلا در عالم واقعیت بین صفحه نمایش ها و دوربینهای پرچمداران زیاد اختلافی نمونده و دلیل خرید آیفون ورای مشخصات سخت افزاریه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی