حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوگوی جدید حاکی از وجود ال جی V30 پلاس است

باتوجه به ارسال دعوتنامه‌ برای آخرین روز از این ماه میلادی از سوی ال جی، دیگر از معرفی نسل جدید سری V در این مراسم مطمئن هستیم و تا حدودی هم به مشخصات آن واقفیم. اما لوگوی جدیدی که منتشر شده حاکی از وجود دو گوشی جهت معرفی در این مراسم است؛ نسخه عادی و نسخه پلاس. هنوز به طور دقیق فرق میان این دو مدل را نمی‌دانیم اما حدس‌هایی را می‌توان در این باره زد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

در توییت اخیر که توسط فاش کننده‌ی معروف ایوان بلس (evleaks) فرستاده شده است، به نظر می‌رسد که ال جی در حال کار بر روی گوشی هوشمند دیگری تحت عنوان V30 پلاس است. البته هنوز صحبتی در خصوص مشخصات این دستگاه توسط منبع نشده و در حال حاضر فقط با ذکر یک لوگو می‌توان تنها درباره‌ی وجود آن اظهار نظر کرد.

لوگو V30 پلاس +

اگر نگاهی به دیگر شرکت‌ها مثل اپل و سامسونگ داشته باشیم متوجه می‌شویم که در گوشی‌هایی چون آیفون 7 پلاس و گلکسی S8 پلاس از صفحه نمایش بزرگ‌تر استفاده شده است. البته احتمال اینکه از لحاظ سخت افزاری هم تفاوت‌هایی وجود داشته باشد هست ولی اکنون نمی‌توان چیز زیادی را فهمید.

V30

حافظه‌ی رم بیشتر، فضای ذخیره سازی بیشتر و حتی پردازنده‌ی قوی‌تر می‌تواند تفاوت بین این دو مدل باشد. بهتر است مدتی دیگر هم صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری در این خصوص بدست آید، اگرچه امکان دارد که برای معرفی V30 پلاس ال جی مراسم جداگانه‌ای را در نظر گرفته باشد و 31ام آگوست تنها شاهد پرده‌برداری از یک مدل باشیم. نظر شما چیست؟ اساسا وجود نسخه پلاس چه مزیتی را برای شرکت‌های مختلف به وجود می‌آورد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی