حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت 8 قابلیت شارژ به صورت بی‌سیم را دارد

ساعاتی پیش شرکت کره‌ای سامسونگ رسما از پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی نوت 8 رونمایی کرد و در حال حاضر دیگر مشخصات این گوشی هوشمند در حال انتشار است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

شارژ سریع بی‌سیم از جمله قابلیت‌های گلکسی جدید است و مطمئنا بسیار کارآمد و به صرفه خواهد بود. باتری این گوشی هوشمند ظرفیتی برابر با 3300 میلی آمپر ساعت دارد که البته قبل از مراسم هم از آن اطلاع کامل داشتیم! اگرچه این ظرفیت مقدار کمی نیست اما به هر حال برای یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ و رزولوشن QHD+ شاید چندان دلگرم کننده نباشد.

اگر کمی به گذشته برگردیم، متوجه وجود یک باتری 3500 میلی آمپری در پرچمدار سری S سامسونگ یعنی S8+ می‌شویم؛ آن هم با باتری کوچک‌تر و حافظه رم کمتر. تمامی این اتفاقات بی شک باعث آن می‌شود که شارژ سریع بی‌سیم بیش از پیش اهمیت پیدا کند، شارژری که با هر دو استاندارد WPC  و PMA سازگار است.

اگر تلفن همراهتان با دو استاندارد بالا سازگار است، می‌توانید از همین شارژر استفاده کنید و از سرعت بالای آن بهره‌مند شوید و اگر هم که شارژر بی‌سیم‌تان این دو استاندارد را دارد، می‌توانید گلکسی خود را با آن شارژ کنید. البته هنوز زود است که بخواهیم درباره باتری گلکسی نوت 8 نظر بدهیم و بهتر است که تا بررسی‌های کامل و دقیق‌تر صبر کنیم.

با این ویژگی می‌توانید گوشی خود را بدون نیاز به کابل سریع شارژ کنید؛ این کار در زمان‌های اضطراری بسیار راهگشا خواهد بود و مطمئنا حسابی کار شما را راه خواهد انداخت. البته هنوز سامسونگ آمار دقیقی را از سرعت شارژ بازگو نکرده و نمی‌توانیم دقیق بگوییم که مثلا در نیم ساعت چند درصد باتری نوت 8 شارژ می‌شود. شما می‌توانید با پیش خرید این دستگاه، یک شارژر بی‌سیم را هم هدیه بگیرید. نظر شما درباره‌ی باتری گلکسی نوت 8 چیست؟ شارژ بی‌سیم تا چه حد موجب آسان‌تر شدن کارها می‌گردد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی