حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تریلر جدید Need For Speed زرادخانه پلیس ها را نشان می‌دهد

اگر کمی به گذشته عنوان Need For Speed نگاه کنید احتمالا به یاد تعقیب و گریز‌های پرسرعت در Hot Pursuit و Most Wanted می‌افتید. امروز در نمایشگاه گیمزکام EA نمایشی از تعقیب و گریز پلیس هارا نشان داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

EA تریلر جدیدی منتشر کرده است که اطلاعاتی درباره زمانی که پلیس‌ها شمارا در بازی می‌بینند می‌دهد. کمپانی EA قول پلیس‌هایی خشن تر و تهاجمی تر از گذشته را داده است،  هوش مصنوعی بهتر باعث هماهنگی بیشتر پلیس‌ها می‌شود. ویدیو زیر را تماشا کنید:

[aparat id=”7ZAk1″]

همانند نسخه‌های گذشته Need For Speed پلیس‌ها دارای ابزارهای مختلفی برای گرفتن شما دارند. این ابزار یک وسیله عظیم زرهی، هلیکوپتر، نوار میخی را شامل می‌شود. هرچه زمان تعقیب و گریز بیشتر باشد ابزار و لوازم پلیس‌ها نیز پیشرفته تر می‌شود.

همچنین EA خبر از وجود خودرویی که ماه ها پس از عرضه Need For Speed برای فروش در بازار وجود ندارد در بازی خود داده است. Need For Speed Payback در 10 نوامبر برای  پلتفرم‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

نظر شما درباره این تریلر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Jonas

عالیه چند ساله یه نید فور اسپید خوب بازی نکردن بی صبرانه منتظرم

REZA

منظورتون Hot Pursuitهستش؟!!

هات پورسویت بنظر من که اصلا جذاب نبود،”ده ران”خوب بود،ولی موست وانتد دو شگفت انگیز بود هنوز رو سیستمم نصبه گاهی اوقات یه نیم ساعتی میگیرم دورش اگه وقت کنم.
ببینیم این جدیده چی از اب در میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید