حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جمع‌بندی کنفرانس EA در گیمزکام 2017؛ یک کنفرانس واقعی!

الکترونیک آرتز کنفرانس خود را در گیمزکام 2017 برگزار کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

از همان شروع کنفرانس ما متوجه یک چیز شدیم؛ قرار است که با یک کنفرانس گیمینگ واقعی روبرو شویم! پاتریک سودرلند از همان اول مشخص کرد که تمرکز مراسم روی گیم‌پلی است.

فیفا؛ اولین بازی نمایش داده شده

شروع این کنفرانس با تریلری از فیفا 18 بود. تریلری که با حالت سینماتیک خود، توانست تن رقبا را به لرزه بیاندازد.

[aparat id=”Nw6du”]

Star Wars Battlefront 2؛ بازی از نو ساخته‌شده

وقتی که نمایش این بازی آغاز شد، متوجه تفاوتی چشمگیر شدم. تفاوتی که به راحتی قابل لمس است. دوباره ساختن سامانه‌های هدایت سفینه‌ها از نکات قابل توجه است. اگر سیاست EA در زمینه عرضه این بازی خوب باشد، با یکی از بهترین و پرفروش‌ترین بازی‌ها طرف خواهیم بود.

[aparat id=”sZTgU”]

Need for Speed Payback؛ بازگشت شکوه‌مندانه سری جنون سرعت!

باز هم می‌خواهم کمی به عقب بروم. جایی که پی‌بک در E3 اصلا منتقدان را راضی نکرد و به عقیده برخی، این بازی بیش‌تر یک Fast & Furious (سریع و خشمگین) بود تا یک جنون سرعت! اما هم‌اکنون با یک نمایش فوق‌العاده این بازی عزیز دل منتقدان و عامه مردم شده است. قبل از اینکه به خود بازی برسیم، نمایش واقعی آن را دیدیم. بله درست شنیدید! نمایش واقعی!

از BMW M5 جدید رسما رونمایی شد، درست همانند پورشه که در جریان کنفرانس مایکروسافت از مدل جدید سری توربو خودش رونمایی کرد. ولی تفاوت در این‌جا است که رونمایی بی‌ام‌دبلیو فوق‌العاده هیجان‌انگیز بود (جوری که آدم حاضر بود کل دارایی‌اش را برای خرید این مدل جدید بدهد). بعد از آن، تریلر جدید پی‌بک زرادخانه پلیس ها را نشان داد.

[aparat id=”7ZAk1″]

حداقل نظر من به شخصه در مورد این بازی عوض شد.

تحولاتی در سیمز 4

حضور حیوانات خانگی از تغییرات جدید این بازی است.

Fe؛ لمس یک تفاوت بزرگ

FE؛ بازی جستجو محور جدید و عالی EA که توجه بیش‌تر افراد را به خود جلب کرد. در این باز شما در جنگلی پویا به جستجو می‌پردازید و برخی از چالش‌ها به شما تحمیل می‌شود.

[aparat id=”qR1c7″]

بتلفیلد 1 هنوز تمام نشده است

مپ‌ها و مادهای جدید بر سرعت و استراتژی تاکید دارند. نمایش 15 دقیقه‌ای به نمایش در آمده ما را با حال و هوای این موارد آشنا کرد. کار تیمی نیز از موارد مهم دیگر این مپ‌ها و مادها است.

سخن پایانی

EA کنفرانس خوبی را برگزار کرد. بسته‌های الحاقی بتلفیلد 1 جذاب بودند و پی‌بک خود را ثابت کرد. استاروارز هم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و نسخه بعدی خود را موفق جلوه داد. هر چه که بود می‌توانیم آن را بهترین کنفرانس گیمزکام 2017 بخوانیم.

نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...