حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل در حال کار بر روی کروم بوک پیکسل جدید است

به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد تا نسخه‌ی جدیدی از کروم بوک پیکسل خود را توسعه دهد و احتمال دارد که شاهد پرده‌ برداری از آن به همراه تبلت پیکسل در پاییز باشیم. این شایعات توسط یک منبع نزدیک به گوگل منتشر شده است و به همین علت می‌توان به آن اعتماد کرد. در ادامه همراه ترنجی باشید تا بیشتر از این پروژه بگوییم.

اگرچه ابتدای سال این خبر تکذیب شده بود اما شایعات مجددا صحبت از توسعه‌ی کروم بوک پیکسل جدید توسط گوگل می‌کنند. در صورتی که این‌طور باشد، انتظار داریم که قیمت آن از مک بوک 12.3 اینچی اپل که 799 دلار قیمت‌گذاری شده، بیشتر باشد.

لپ تاپ

به نظر می‌رسد در این لپ تاپ شاهد اجرایی شدن بخشی از پروژه خانه هوشمند گوگل باشیم. البته هنوز چیز زیادی از مشخصات این دستگاه نمی‌دانیم و حتی ممکن است که این شایعات اشتباه باشند و اصلا کروم بوک پیکسل جدیدی در کار نباشد.

گوگل

بی شک در صورت صحیح بودن این خبر، در آینده‌ای نچندان دور هم شاهد افزایش شایعات و لو رفتن مشخصات و ظاهر کلی این لپ تاپ خواهیم بود و در حال حاضر نمی‌توان چندان در این مورد اظهار نظر کرد و بهتر است کمی دیگر صبر کنیم تا جزییات بیشتری در این مورد منتشر شود. نظر شما چیست؟ به لپ تاپ‌های کروم بوک علاقه‌ای دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی